El alcalde aboga por un pacto en 'clave local' con el BNG

Una semana después de su nombramiento como alcalde de Ourense, Agustín Fernández reitera su 'desexo e convicción' de reeditar un acuerdo de gobernabilidad con el BNG. En una entrevista a la Agencia Efe, Fernández aseguró que 'todo -un posible pacto- vaise supeditar a unhas conversacións que teremos despois das eleccións' autonómicas del domingo.
'Creo que hai boa disposición, pola nosa parte é absoluta e penso que chegaremos a bo porto', avanzó el regidor, que considera que ambos partidos deben pensar 'en clave local' al margen de los resultados electorales.

Con ese pensamiento de reeditar el pacto, Fernández asegura que cualquier reestructuración de áreas municipales, será 'total e absolutamente provisional'.

Sobre la operación Pokemon, que desencadenó en la dimisión del exalcalde, Francisco Rodríguez, confiesa que 'as circunstancias non foron agradábeis porque nunca esperamos algo así', y relata que 'vivimos unhas cuestións complicadas, máis sempre respectando a independencia da administración xudicial que debe facer o seu traballo, igual que eu pido que se respecte a presunción de inocencia das persoas imputadas'. Fernández cree que el exalcalde es 'inocente e o caso sobreseerase'.

Te puede interesar