Coronavirus en Ourense

El alcalde de Barbadás, indignado ante las restricciones al mismo nivel que la ciudad: "Barbadás non é Ourense"

El alcalde de Barbadás, José Carlos Valcárcel, en una imagen de archivo.
photo_camera El alcalde de Barbadás, José Carlos Valcárcel, en una imagen de archivo.
Para Valcárcel, Barbadás no alcanza "a ratio mínima marcada" para tomar una medida "tan drástica"

El alcalde de Barbadás, Xosé Carlos Valcárcel, ha mostrado su indignación ante la decisión de la Xunta de cerrar el municipio al mismo nivel que la ciudad de Ourense. "Barbadás non é Ourense na medida en que se estivo realizando un gran traballo dende diversos ámbitos -seguridade cidadá, desinfección, atención sociosanitaria, etc- para minimizar o impacto da Covid-19 no municipio”, critica el regidor.

Para Valcárcel, Barbadás no alcanza "a ratio mínima marcada" para tomar una medida "tan drástica". El concello cuenta a día de hoy con cerca de 40 pacientes positivos. El alcalde lamenta "que non se tivera confinado a cidade de Ourense antes, sobre todo á vista de que a mobilidade entre ambos municipios é moi intensa", y afea a la Xunta que "non engloba no mesmo pack que a Ourense nos aspectos positivos, pero si nos aspectos negativos".

El regidor de Barbadás recalca que "non se produciu ningún caso grave no sector da hostelería" y advierte que la medida “vai prexudicar gravemente o tecido social e económico do concello".

Valcárcel adelanta además que “estamos valorando a posibilidade de recorrer estas restriccións ante a Xustiza porque se están limitando dereitos fundamentais e non ten ningún soporte de datos sanitarios".

Te puede interesar