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Alumnos de la Faílde cuentan la historia de la Plaza de Abastos

OURENSE (EASD ANTONIO FAÍLDE). 07/02/2018. OURENSE. Retrato de los alumnos y alumnas que realizaron un documental sobre la Praza de Abastos de Ourense. FOTO: ÓSCAR PINAL
photo_camera Marta Dorribo, Mari Prieto, Xose Garrido, Roberto Rodriguez, Xurxo Marquez, Jonathan López, Mauro Martínez y Carmen Blanco posan con un portátil en el que se observa un fotograma de uno de los documentales.

Estudiantes de Fotografía han elaborado dos documentos con los testimonios de los placeros

Dos grupos de cuatro alumnos del ciclo superior de Fotografía Artística de la Escuela Antonio Faílde han elaborado sendos documentales en torno a la Plaza de Abastos, un retrato en imágenes del Mercado actual, que se enfrentará en breve a la anhelada reforma mientras los placeros se trasladan, de forma provisional y con polémica, a la Alameda. "Se trata de trabajos académicos de cinco o siete minutos que son una prolongación del realizado el año pasado con la fotografías que hicieron estos mismos alumnos sobre el Mercado y que finalmente se plasmó en la exposición que estuvo en el Marcos Valcárcel desde octubre", explica Montse González, profesora de este ciclo formativo.

María Prieto Blanco forma parte del equipo que elaboró "o documental referente á historia da Praza". Un trabajo que llevaron a cabo hablando "cunha persoa que estivo no recinto dende fai moitos anos, outra que leva aí só dende fai algún tempo  e finalmente unha que acaba de chegar". Los placeros les transmitieron que, "antes da chegada dos supermercados, había moita máis vida na praza porque toda a xente ía comprar aí; dese tempo a agora perdiuse moito, que hai xente de 70 anos que nunca visitou a Praza, aínda que os productos que encontran ahí son de moita máis calidade", subraya.

Roberto Rodríguez forma parte del otro grupo de trabajo, que se centró "na opinión dos placeros sobre o traslado á Alameda", explica. Añade que "en xeral expresaron o seu desexo de que o Mercado tivera ese lavado de cara para conseguir máis clientes e consideran o traslado como un mal necesario".

Alberto González: "La idea es mostrarlo en algún certamen"

Alberto González, gerente de la Plaza de Abastos, señala que  "los chicos han elaborado estos documentales, en principio, con  piezas musicales que no les obliguen a pagar derechos de autor, porque la idea es que se presente en algún certamen cinematográfico, sea el propio Festival Internacional de Ourense o algún festival de documentales a nivel nacional".

María Prieto, una de las encargadas de poner en marcha el documental referido a la historia de este recinto, confirma que "si é certo que barallamos esta idea, aínda que en principio trátase de filmacións elaboradas coma traballos do propio curso, como foi no seu día o que fixemos coas fotografías sobre os propios placeros e o seu día a día".

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