POLÍTICA

Caballero: "O PP é un fracaso, Ourense necesita un cambio"

El socialista asegura que "non hai decisión que poida retrasar un segundo a chegada do AVE"

El PSOE gallego hizo piña este lunes en Ourense con la reunión de su Ejecutiva Nacional, liderada por Gonzalo Caballero, para consolidar la "folla de traballo que nos fai recorrer Galicia ó pé do país", según el líder de la formación, que por la mañana realizó un pequeño paseo por el corazón de la ciudad de As Burgas acompañado de los principales cargos del socialismo ourensano, como los secretarios provincial, Rafael Rodríguez Villarino; y de la ciudad, José Ramón Fernández Morgade; los portavoces en el Concello de Ourense, José Ángel Vázquez Barquero; y Diputación, Francisco Fraga; o la diputada Noela Blanco.

En su comparecencia ante los medios, Caballero puso el foco en mayo de 2019, cuando se celebrarán unas elecciones municipales en las que los socialistas tienen puestas muchas esperanzas.

"Falando cos compañeiros, somos todos conscientes de que Ourense necesita un cambio tanto na Deputación como na capital, onde as políticas do PP son sinónimo de fracaso", destacó el secretario xeral del PSdeG, que recordó que "co impulso do Goberno de Pedro Sánchez ábrese un novo ciclo", por lo que invitó al PSOE ourensano a "traballar de maneira axeitada para que esa insatisfacción co PP se poida trasladar a un novo ciclo", echando mano de los datos que manejan en el seno del partido.

"Os nosos datos empíricos e demoscópicos amosan que hai un 75% de cidadáns que pide un cambio de goberno municipal. Por cada tres que pensan que co PP vai mellor, hai cinco que din que iso pasa polo PSOE. Polo tanto, hai moita base social e electoral para o cambio", subrayó Caballero.

Sobre si una eventual moción de censura en la ciudad podía seguir en la agenda del PSOE, que siempre descartó esta posibilidad, Caballero aseguró que "a nosa folla de ruta pasa por traballar para que nas eleccións haxa un cambio de ciclo".


Infraestructuras


El líder de los socialistas gallegos se pronunció también sobre la polémica generada en los últimos días por un posible retraso en los plazos  de la llegada del AVE, eliminando cualquier duda sobre el compromiso de su partido.

"Os socialistas fomos os que impulsamos o AVE e somos a garantía de que se faga con total seguridade e velocidade. Hai un compromiso de que esta entrada se faga en tempo e forma, polo que é importante trasladar a tranquilidade dun Goberno comprometido con Galicia. Non hai ningunha decisión que poida retrasar nin un só segundo a chegada da alta velocidade", dijo Caballero, que justificó la realización por parte del Ministerio de Fomento de una auditoría sobre la infraestructura "porque somos conscientes dos xogos coas datas e prazos ó que nos acostumou o PP", una formación para la que no ahorró reproches.

"Chama a atención que agora o presidente da Xunta preste tanta atención ós investimentos do Estado, cando en todos os anos de Mariano Rajoy se olvidou de esixir os 2.000 millóns orzamentados que non foron gastados", indicó Caballero, que añadió que los populares están "deslexitimados" en estos momentos para cualquier crítica a la gestión del Ejecutivo de Pedro Sánchez.

"Correspóndenos dicir que o PP non pode reclamar tres semanas o que negou á cidadanía, cun Feijóo que se olvida dos problemas dos galegos e que foi cómplice co seu silencio", concluyó el máximo responsable de los socialistas gallegos. 


"O PP tangou á cidade co proxecto da intermodal"


Gonzalo Caballero fue preguntado durante su visita de ayer por uno de los proyectos que ha marcado la agenda del PSOE local durante el actual mandato, la estación intermodal. El líder del PSdeG reconoció que es un tema que está sobre la mesa del nuevo Gobierno central, pero recordó que la moción de censura se produjo hace menos de un mes y que los socialistas están en minoría en el Congreso.

"Todavía estamos chegando, cuns orzamentos recién aprobados, pero o que si sabemos é que o PP fracasou e tangou á cidade coa intermodal, causando un recorte importantísimo o proxecto", señaló Caballero, que añadió que "debemos ser realistas porque temos 84 deputados, polo que pedimos o tempo suficiente para poñer encima da mesa todos os proxectos".

Te puede interesar