El Centro de Parques Naturais 'depende del Gobierno central'

La Consellería de Medio Ambiente responsabilizó ayer al anterior Gobierno del Estado, y más concretamente al Ministerio de Medio Ambiente, de que 'Ourense non teña Centro de interpretación de parques naturais'. Para el organismo autonómico, el ministerio 'é o único responsable', ya que los trabajos tenían que estar finalizadas en 2011, tal y como se estipulaba en el convenio firmado en julio de 2008 entre ambos organismos.
Sin embargo, 'as obras iniciáronse en marzo de 2011, dous anos despois da sinatura do convenio, polo que este retraso non pode ser atribuído á actual Xunta, senón que se debe á mala xestión realizada polo anterior Ministerio de Medio Ambiente'. De esta forma, el Gobierno gallego responde a las acusaciones realizadas desde el Concello, que mañana debatirá en pleno una moción del PSOE para instar a la Xunta a que firme la prórroga del acuerdo y, de esta forma, se puedan continuar las obras.

Por ello, la institución autonómica recalca que 'non incumpriu as súas responsabilidades, senón que as incumpriu o Ministerio de Medio Ambiente, que era o que tiña a responsabilidade de execución da obra en xuño de 2008', criticando y calificando de 'lamentable' que 'o mesmo partido que apoiou ó anterior Goberno central e non fixo ningún tipo de reclamación para axilizar as obras, culpe á Xunta de poñer en perigo esta infraestructura'. La Xunta insiste en que 'abordará esta actuación co novo Goberno do Estado'.

Te puede interesar