El alcalde eludió pronunciarse sobre si la estructura debe ser soterrada aunque aseguró que la propuesta incluye una estación intermodal, una gran plaza y un aparcamiento para 2.500 vehículos

El Concello presentará un proyecto para integrar el AVE

Vista aérea del viaducto y del barrio de A Ponte. (Foto: Miguel Angel)
La segunda quincena de este mes de septiembre es la fecha elegida por el Concello para remitir a Fomento y la Xunta un proyecto de integración del AVE que 'abrangue a todos os ámbitos urbanos afectados, tanto a aqueles polos que vai discurrir a alta velocidade como ós liberados pola supresión da actual infraestructura'. Así lo aseguró ayer el alcalde, Francisco Rodríguez, en la presentación del nuevo curso político que realizó junto al teniente de alcalde, Andrés García Mata.
Según Rodríguez, el Concello planteará una actuación urbanística sobre 'uns 300.000 metros cadrados, 230.000 no ámbito da actual estación de Empalme e os talleres de Renfe, 30.000 na de San Francisco e ó resto, na parte urbana do corredor ferroviario liberado. Desta superficie hai que restar, a efectos de edificabilidade, a infraestructura ferroviaria da propia estación'. No obstante, el alcalde aseguró que todavía no podía adelantar cuestiones 'máis concretas ata que a proposta estea ultimada' pero sí explicó que el grupo municipal 'prantexará unha estación intermodal para trens e autobuses, unha gran praza pública e un gran aparcamento para 2.500 vehículos, así como numerosos servicios e dotacións, tanto públicos como privados, que van convertir a nova estación nun gran centro de comunicacións'.


SOLUCIÓN TÉCNICA

Sin embargo, y a pesar de la inminencia de la presentación del proyecto, el alcalde eludió apostar por la fórmula de entrada de la alta velocidad -soterrada o no- reiterando una vez más que el Concello quiere 'o mellor proxecto posible'. Y, a su juicio, el mejor es aquel 'que nos asegure a completa permeabilidade, sen pronunciarnos neste momento, porque non sería o correcto, sobre unha determinada solución técnica, que eso corresponderá ós expertos'. Así, Rodríguez afirmó 'a accesibilidade e a permeabilidade van ser completas e o proxecto vai responder ás necesidades da cidade e que a nova infraestructura, soterrada, semisoterrada ou en superficie, en ningún caso vai ser unha barreira ou atranco para o desenvolvemento futuro desta cidade'. Del mismo modo, el alcalde destacó que así 'o esixirá o goberno municipal' en el futuro convenio que firmará el Concello con el Ministerio de Fomento y la Xunta'.

Te puede interesar