CxG pretende ser la voz de los 'castigados' por las políticas del PP

Compromiso por Galicia (CxG) presentó ayer en la calle del Paseo de la ciudad, su candidatura por Ourense para las próximas elecciones, en la que se mezclan personas con una amplia experiencia en gestión pública, con otras que por primera forman parte de una candidatura electoral.
Para Xosé Manuel Pérez Bouza, cabeza de lista de la formación por Ourense, los integrantes 'son cidadáns que tamén sufren o castigo das políticas do PP de Rajoy e Feijóo, e queren pór o seu tempo e o seu compromiso ó servicio da cidadanía', y añade que 'faráno propondo solucións creíbles para aqueles problemas que máis lle preocupan'.

El objetivo de Compromiso por Galicia es convertirse en la voz y el referente para aquellos ciudadanos que están 'fartos e decepcionados' con los tres partidos tradicionales: PP, PSOE y BNG, y que buscan nuevos referentes 'distintos e cos pés na terra', que según Pérez Bouza, 'convirtan os problemas e preocupacións da xente no centro da súa actividade política'.

En referencia a Ourense, el candidato de CxG se comprometió a 'traballar para facer da nosa provincia un territorio cheo de oportunidades e non o deserto económico e social no que o convertiron Feijóo e o PP'. Pérez Bouza aludió a la falta de compromiso del actual presidente de la Xunta con la provincia, calificándolo como 'o presidente que máis castigou a Ourense'.

Te puede interesar