La delegada de Traballo invita a que se contrate a mujeres en la construcción

Los ’obradoiros’ de empleo que se están desarrollando en la provincia de Ourense son una fórmula óptima para formar y, sobre todo, para la inserción en el mercado laboral pues consigue trabajo un 70 por ciento del alumnado. Así lo dio a conocer la delegada de la Traballo, Carmen Rodríguez, que en los últimos días clausuró los de Cualedro, Monterrei y Sarreaus.
Afirma que la Consellería invertirá este año en la provincia ourensana 9 millones de eurospara este tipo de iniciativas de formación y empleo, dirigidas principalmente a las mujeres porque ’hai un nivel maior de paro entre a poboación feminina en Ourense’, matizó.

Además, apunta que que existe una apuesta para que las mujeres se formen en cantería y albañilería pues ’hai man de obra e tamén emprego. Se está a contratar inmigrantes para a construcción, pero estaría moi ben que tamén se empregase as mulleres que xa formamos nesta materia, segundo me comentou o propio sector, desempeñan moi ben este tipo de traballos, principalmente cando se trata de alicatados’.

Afirma que la Consellería apuesta por los planes de autoempleo. ’Tentaremos por todos os medios que as empresas fomenten postos de traballo, pero tamén é importante que o autoemprego sexa impulsado pois temos moitas axudas para que se animen a montar’.


Te puede interesar