El presidente considera que daña la promoción

La Denominación Ribeira Sacra critica que Monforte organice una ‘Festa do viño peleón’

La organización de una ‘Festa da castaña e do viño peleón’ en la localidad lucense de Monforte de Lemos ha sido criticada duramente por el presidente del Consello Regulador de la Ribeira Sacra, ‘xa que non axuda á promoción dos nosos recursos’.
Una iniciativa gastronómica del Concello de Monforte de Lemos, en Lugo, no ha caído bien en el seno del Consello Regulador de la Denominación de Orixe Ribeira Sacra. Se trata de la celebración de una ‘Festa da castaña e do viño peleón’, que patrocina la Diputación provincial y la Asociación de Empresarios de Hostelería de Lugo.

El presidente del consello, José Manuel Rodríguez González, señala que ‘ó de viño peleón é un termo utilizado noutros lugares, aquí sería máis acaído ó de viño de almacén, ou de matute no Ribeiro, o que me fai pensar que esta definición igual se lle ocurreu a un deses asesores que cobran pingües soldos por ideas brillantes como esta’.

El responsable de A Ribeira Sacra critica que sea el Concello de Monforte el organizador, ‘encargado, entre outras moitas cousas, de xestionar o Centro do Viño da Ribeira Sacra e que, en teoría, debería promocionar os nosos productos’. Además, Rodríguez González hace referencia a los patrocinios de la Diputación, ‘xestora dos catamaráns para promocionar os nosos recursos’ y de los hosteleros, ‘que representan ás empresas que prestan servizos ós habitantes do territorio e ós visitantes, e que temán deberían ser partícipes na promoción conxunta da nosa terra’.

Atracción turística

El presidente del Consello Regulador de A Ribeira Sacra recuerda que ‘nos 13 anos de vida da denominación de orixe púxose en marcha un sector practicamente abandoado, pasando de 300.000 quilos de uva e 20 adegas a máis de cinco millóns de quilos e 3.000 viticultores, cun volume de negocio de máis de 20 millóns de euros’. José Manuel Rodríguez añade que, ‘nesta andaina, posibilitouse o desenvolvemento do sector turístico, convertindo a paisaxe de viñedos nun foco emerxente de atracción, e logrouse situar o viño da Ribeira Sacra nas mellores mesas, acadándose innumerables recoñecementos nacionais e internacionais’.

Te puede interesar