En Ourense

Feijóo sale en defensa de los bares: "Non propagan o virus"

El presidente de la Xunta visitó las instalaciones del nuevo centro de salud de Pereiro de Aguiar

El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, acompañado del conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, visitó ayer las instalaciones del nuevo centro de salud de Pereiro de Aguiar, pronunciándose sobre la crítica situación que atraviesa la "inxustamente castigada" hostelería ourensana".

"Estábamos na obriga de parar a curva de novos infectados, e polo tanto a ocupación de camas de Ourense, tanto en planta como en UCI", exponía el presidente refiriéndose a las nuevas restricciones, asegurando que "en Galicia seguirán funcionando todos os sectores, aínda que lamentablemente non podemos ofrecer as mesmas garantías na hostalería". Por ese motivo, Feijóo presentó "aos profesionais e ás empresas do sector as nosas desculpas" por las anteriores y nuevas medidas que limitan contundentemente su actividad, afirmando que "bares, cafeterías e restaurantes non son culpables nin responsables da propagación do virus, senón que somos os clientes que, no momento de relaxación social do consumo, transmitimos o virus, xerando boa parte dos contaxios que tratamos de evitar".

El dirigente pidió a los gallegos "que entendan a decisión do comité clínico, que busca protexer a saúde individual e colectiva en todo o país, parar o incremento de novos contaxios e aliviar a presión hospitalaria", añadiendo que "se é posible, no Nadal voltar con parámetros sanitarios menos tensos, e reabrir paulatinamente esa restauración e hostalería que vímonos obrigados a pechar".

Asimismo, agradeció de forma expresa al sector su fortaleza, sobre todo al de Ourense, "que leva tempo loitando contra a pandemia cunha enorme determinación, tanto na cidade como nas comarcas de Carballiño, Verín e O Barco", esperando que "nas próximas semanas poidamos dar unha mensaxe de esperanza a un sector inxustamente castigado pola pandemia", aunque reconoce que "desde o punto de vista clínico entendemos que é o primeiro sector ao que lle temos que pedir un esforzo". 

Refuerzo hospitalario

En relación al motivo de la visita, Feijóo recordó que al centro de salud de Pereiro se sumará otro en Paderne de Allariz, actualmente en construcción, y un edificio en el CHUO para ampliar su servicio de hospitalización. Concretamente, el de Pereiro contará con una superficie total de 682 metros cuadrados, y dispondrá de una zona de asistencia sanitaria con tres consultas de medicina general, dos de enfermería, una sala polivalente, una consulta a la mujer, enfermería pediátrica y pediatría, entre otras. 

Con un total de 113 centros construidos o renovados, 38 en esta legislatura, se crea un gran sistema de infraestructuras sanitarias en Galicia: "O noso compromiso é facer un servizo galego de saúde novo, tanto na atención hospitalaria como nos centros de atención primaria", finalizó. 

Te puede interesar