Limiar vuelve a proponer la figura del sereno para evitar los actos vandálicos

Los desperfectos que vienen sufriendo en las últimas semanas los comerciantes de la rúa da Paz y la de San Miguel han hecho que la Federación de vecinos Limiar reitere su propuesta de implantar en la ciudad el servicio de sereno.
Desde el departamento de seguridad de la federación vecinal se sostiene que ‘sería dunha gran utilidade, xa que comprendemos que a policía non pode estar en tódalas rúas’. Añaden que para llevar adelante esta propuesta ‘necesitamos a colaboración da Deputación e o Concello, así como de tódolos comerciantes’.

Además de solidarizarse con los responsables de los comercios que han sufrido los últimos actos vandálicos, Limiar solicita ‘máis vixilancia neste caso, que se proceda á investigación dos autores e que se lles obrigue á reparación dos danos’. En este sentido, los vecinos creen que ‘é hora de que dunha vez por todas se tomen medidas sobre estes casos, xa que os actos vandálicos estannos a custar a tódolos cidadáns moitos cartos que poderían ser investidos en outras necesidades básicas para a nosa cidade’.


Te puede interesar