Ourense

La Operación Quilo demuestra que “Ourense é moi solidario"

Ourense

Provincia

La Operación Quilo demuestra que “Ourense é moi solidario"

La 34ª Operación Quilo, que coordina la Asociación Xuvenil Amencer, recogió en esta campaña de Navidad un total de 16.965 kilos de alimentos y 7.160 de juguetes (además de 9.876 euros donados), que se repartieron ayer entre las distintas parroquias ourensanas. 

En la campaña, que contó con la colaboración de La Región, participaron 146 comercios, 40 peluquerías y 21 supermercados. Debido a la situación sanitaria, alimentos y juguetes pasaron una cuarentena de varios días.

Xulio César Iglesias, gerente de Amencer, celebra una caída de solo tres toneladas de alimentos con respecto al año pasado: "Tal e como estamos, foi un éxito rotundo. Influíu o medo, pero ata recadamos 4.000 euros máis que en 2019. Isto proba que Ourense é moi solidario, cando se celebraron un quinto dos eventos deportivos, e estiveron abertos un terzo dos locais", celebra.

En palabras de Iglesias, "o orgullo de Amencer é que hai xente que soña, e soña pisando terra e involucrándose. Xa temos a proba de que a pandemia non nos frena", festexa. Esperan que la Operación Quilo funcione como "paga extra" para muchas personas. Además, recalca, "xa non hai xoguetes sexistas. O balón, as bonecas, son para ambos".
Laura, que dirigió la campaña de juguetes, subraya que este año recibieron ocho Scalextric, y los Playmobil pegaron fuerte: "Casas, granxas, un banco… Preparámolos con moito agarimo, porque pasan de xeración en xeración, e moita xente lles ten apego. Montámolos para comprobar que non faltaba ningunha peza".