El obispo de Ourense afea a los políticos "non aliarse polo ben común"

photo_camera El obispo de Ourense, Leonardo Lemos, durante el acto de ofrenda. (XESÚS FARIÑAS)

Lemos, “desconcertado” por las leyes de educación y eutanasia: “Non eran urxentes nesta crise”

El obispo de Ourense, Leornardo Lemos Montanet, aprovechó su homilía durante la celebración religiosa celebrada en la Catedral con motivo del Día de San Martiño, patrón de la ciudad, para dar un tirón de orejas a la clase política por su comportamiento durante la crisis del covid 19, con un “recado” más particular para aquellos que, en su opinión, han priorizado durante la pandemia la aprobación de leyes “que non eran urxentes”, señalando la educativa y la que regula la eutanasia.

“Resulta desconcertante que nestes tempos de crise o que se nos teña ofrecido sexan novas leis que non precisamos con urxencia, unha educativa que non gusta á maioría da poboación e outra que ofrece eutanasia mentres non hai unha que potencie os coidados paliativos. Parece que a intención sexa a de deixar fóra a Deus”, lamentó Lemos Montanet.

Ante la presencia de numeroso público en los bancos de la Catedral -entre ellos el alcalde de Ourense, Gonzalo Pérez Jácome; el delegado de la Xunta, Gabriel Alén; el vicepresidente de la Diputación, Rosendo Fernández; o los ediles en la ciudad Jorge Pumar, José Araújo, Armando Ojea y Telmo Ucha-, el obispo de Ourense también se lamentaba -seguramente pensando tanto a nivel local como estatal- de que “nunha situación que nunca antes se experimentou cunha crise que afectou a todos os ámbitos”, la clase política “estea a ofrecer un espectáculo de enfrontamento e non de unidade e colaboración”. Por ese motivo, hizo un llamamiento a “conseguir unha alianza social e política”.

Para Lemos Montanet, el ejemplo está en aquellos colectivos y ciudadanos que han dado la cara “sen buscar publicidade” en la ardua lucha contra el coronavirus y sus consecuencias: “O persoal sanitario, os corpos de seguridade, os voluntarios de Protección Civil, entidades como Cruz Vermella ou o Banco de Alimentos ou esa laboura inconmesurable da nosa Cáritas Diocesana ou dos cregos que estiveron preto dos feligreses, especialmente deses maiores do rural”, destacó el obispo orensano, que remató exhortando a San Martiño: “Que el nos axude”.

Ofrenda

Tras el paréntesis del año pasado obligado por la pandemia que impidió que el alcalde de Ourense realizase la ofrenda a San Martiño, el avance de la vacunación y la contención del virus permitió retomar la tradición, aunque en esta ocasión sin ofrecer el ramo de flores. Gonzalo Pérez Jácome sí leyó, no obstante, su discurso, marcado de principio a fin por el “2020 dramático que cambiou a sociedade, pero que tamén sacou a mellor faciana dos veciños”.

Con todo, mirando al futuro, regidor ourensano recordó que “afrontamos o grande reto de recuperar a normalidade”, para lo que pidió a San Martiño “axuda”, como también “para facer as cousas con acerto”. Además, el alcalde destacó también que “nada mellor que o Magosto para recuperar as nosas tradicións”. A los actos por San Martiño no acudieron representantes del PSOE y el BNG, sí los de DO, PP y Cs.

Te puede interesar