Una plataforma canalizará el rechazo a la incineradora

El posible emplazamiento de una planta de residuos en la comarca de A Limia ha motivado la constitución de una plataforma, impulsada por el PSdeG de Xinzo, para posicionarse contra la iniciativa, y que a su vez se integrará en la plataforma provincial 'Incineranon'. La portavoz socialista en la comarca limiana, Elvira Lama, señaló ayer que 'as noticias dos últimos días son alarmantes pola ruleta rusa á que xogan Alberto Núñez Feijóo, José Luis Baltar e o aprendiz de alcalde que temos en Xinzo', en referencia a Antonio Pérez.
El anuncio realizado por Baltar de que A Limia podría ser un 'emplazamiento idóneo' para la planta, supone para los socialistas 'unha segunda Sogama, porque a primeira está a piques de reventar, só que esta vez será de capital privado'. Elvira Lama se preguntó 'cantos postos de traballo se van perder na Limia, cantos agricultores e gandeiros irán á ruína, cantos comercios e locais de hostelería terán que pechar cando abra a incineradora?'


ESQUERDA UNIDA

Por otra parte, en el día de ayer también terció Esquerda Unida de Ourense en el debate propiciado por la planta de tratamiento de residuos. 'O modelo Sogama proposto pola Xunta de Galicia -indicaron en un comunicado- consiste nunha simple vía de escape, pero en ningún caso unha solución seria para o control dos residuos'.

Las macroplantas 'supoñen enormes custes para os concellos, resultan difíciles de xestionar, son socialmente inxustas e non poden garantir a seguridade durante o seu funcionamento'. Esquerda Unida considera que el porcentaje de recuperación de materiales es 'insignificante', y sus emisiones al medio ambiente 'desmesuradas e sen control'.

Te puede interesar