Rosendo Fernández aprovechó la apertura del espacio electoral para criticar el gasto que supone el bipartito

El PP estrena su carpa para recoger ideas y críticas

Fernández habla con los periodistas. Detras, la carpa. (Foto: José Paz)
El tercer gran partido que restaba por ubicar en la Rúa do Paseo su carpa informativa solventó en la mañana de ayer esta carencia.
El PP, con su candidato, Rosendo Fernández, a la cabeza, inauguró lo que pretende ser un 'punto de encontro entre políticos e cidadáns'. Junto a él estuvieron la mayoría de integrantes de su lista electoral, que aplaudieron la apertura del espacio, situado justo delante de la Oficina del Candidato. La carpa informativa pretende ser un receptor de 'suxerencias, opinións e críticas', en palabras de Fernández, 'porque sabemos que hoxe a xente quere máis resultados, máis solucións e menos política'.

Consciente de que unos metros más allá, frente a la Delegación de Defensa, está emplazada la carpa del PSOE, Rosendo Fernández defiende que 'o máis importante non é a distancia física, senón o contido da carpa'. La principal diferencia que el candidato popular percibe con el socialista, Francisco Rodríguez, es que 'vai dar solucións, despois deste longo mandato de pedra, a tódalas necesidades, infraestructuras, políticas sociais e a posta en valor dos nosos recursos e sectores productivos'.

Fernández definió a Rodríguez como un 'alcalde perdedor', puesto que 'é a terceira vez que se persenta e nunca gañou as eleccións'. Así, ante el modelo de gobierno bipartito, el candidato a la Alcaldía de Ourense por el PP afirma ofrecer a los ciudadanos 'austeridade'. Con este fin, promete 'suprimir ó 50% os gastos en asesores, dobres sedes e dobres logotipos'. En este sentido, recordó que la actual corporación municipal 'está costando dous millóns de euros máis e o gasto corrente e de persoal custa 16 millóns máis que no útlimo goberno do PP'.


INTEGRACIÓN DEL AVE

En la inauguración de la carpa electoral, Rosendo Fernández manifestó su malestar por el hecho de que ' se continúe enganando ós cidadáns', tras la visita del equipo del arquitecto Norman Foster a la estación de A Ponte. El cabeza de lista para Ourense volvió reiterar que 'a infraestructura vai ser posta en escena por Adif, non polo Concello', puntualizó. En su propuesta de integración, el PP asegura que 'o que demanda Ourense non é a Norman Foster, senón que a cidadanía, os axentes sociais e empresariais queren o soterramento'.

Te puede interesar