Ourense

Presas pide confianza en el “modelo BNG" de financiación

Ourense

CAMINO AL 12-J

Presas pide confianza en el “modelo BNG" de financiación

Presas, con los alcaldes del BNG.
photo_cameraPresas, con los alcaldes del BNG.
La cabeza de lista por Ourense afirma que el sistema de su partido "ten en conta dispersión e avellentamento"

La cabeza de lista del BNG por Ourense, Noa Presas, se reunió con las alcaldías de gobiernos y co-gobiernos de la formación nacionalista en la circunscripción ourensana. Presas reivindicó un nuevo modelo de financiación para los municipios de Ourense y animó a "botar" a Feijóo de la Xunta de Galicia por ser "tan cacique como Baltar na Deputación".

Presas agradeció el papel de los concellos liderados por el BNG por el papel que afrontaron "man a man cos seus veciños e veciñas. Aí se ve que as políticas que defende o BNG cando ten ocasión nos gobernos é útil para a veciñanza".

"O modelo do BNG é un modelo de transformación que xera unhas expectativas de vida diferentes. O modelo do BNG era un modelo adiantado", recalcó Presas, que continuó criticando la actuación de la Xunta ante "o inxusto modelo de financiamento que ven desde Madrid. Estivo de costas ao municipalismo deste país, desatendeu as súas competencias  e tivo unha desigualdade na dotación de servizos".

De cara al 12-J, Presas recordó que el BNG se coloca como la única fuerza política que apuesta por un nuevo modelo de financiación local "que teña en conta os maiores custos da prestación dos servizos e incorpore criterios como o avellentamento e a dispersión da poboación".