OURENSE

Los presupuestos municipales no prevén pagar el aumento del canon de Sogama

Un informe incluido en el expediente señala que "se debería negar expresamente o pagamentod a factura"

Una de las pegas que el interventor pone de manifiesto en su informe sobre los presupuestos del Concello para 2014 es la previsión que realiza sobre el canon que anualmente paga a Sogama,al considerar que la capacidad de gasto es "insuficiente para facer fronte ó incremento do canon a repercutir ós concellos galegos a partires do 1 de marzo de 2014".

El funcionario desaconseja esta postura por "de seren admitidos certos razoamentos que figuran no expediente orzamentario, haberían de admitirse certas alegacións formuladas por algúns veciños en orde a rexeitar recibos de pagamento dos tributos municipais por consideralos excesivos ou faltos de fundamento". Advierte además Gonzalo Alonso que "a postura defendida polo grupo de goberno pode ter consecuencias económicas moi gravosas para o Concello, dado que a falta de pagamento ven sancionada con intereses moratorios moi elevados".

Por último, el informe del interventor cuestiona que la medida adoptada "unicamente se achega para a defensa da falta de pagamento da suba do canon o informe dun funcionario interino alleo ó Servizo de Limpeza viaria".

Se refiere al documento firmado el pasado 8 de mayo e incorporado en el expediente de los presupuestos en el que un técnico concluye que "se debería denegar expresamente o pagamento da factura nova por entender que o novo canon que lle serve de base foi fixado por unha norma con rango de lei, que constitúe unha inxerencia arbitraria e unilateral no ámbito propio das decisións administrativas". El técnico aconseja que, en el caso de que Sogama interponga un proceso contencioso administrativo contra la denegación, el Concello "debería suscitar nese proceso a cuestión de inconstitucionalidade". Mientras, si Sogama apuesta por solicitar la incautación de la participación municipal en el Fondo de Cooperación Local, que el Concello recurra al contencioso.

La concejala del PP Beatriz Tejada criticaba ayer lo que considera la "insumisión a la subida de la tasa de Sogama, así como el informe que justifica una subida del 60% en publicidad y propaganda", entre otras cuestiones.

Te puede interesar