INFLUENCER

La reforma de la casa en ruinas y “sen cartos” de Ourense que triunfa en redes

Rocío Meiriño, en la cocina.
photo_camera Rocío Meiriño, en la cocina.

Rocío Meiriño, de 29 años, y su pareja compraron una casa ruinosa, “non tiña nin luz”, en el rural. Cuentan en redes el proceso de reforma

"Levábamos un tempo xuntos o meu mozo Cris e eu e decidimos comprar esta casa en ruínas, xa que os alugueiros ou mercar unha casa son moi caros para nós”. A partir de esa decisión comienza la aventura de difusión multimedia de Rocío Meiriño, más conocida en Instagram como @ro_meiry, donde narra el proceso de reforma de una casa “de cen anos, en ruínas e sen diñeiro”. Situada en la provincia, Meiriño no concreta el lugar de la vivienda por la “inseguridade” que le genera “a curiosidade excesiva”.

La influencer ourensana, que ya se aproxima a los 500.000 seguidores, comparte vídeos sobre el proceso de reconstrucción del inmueble desde cero. “As primeiras semanas paseino mal: non era habitable, non había nin luz”, confiesa. Desde la compra y el inicio de los capítulos de esta experiencia en redes sociales ya ha pasado un año y medio, pero “aínda queda moito por facer e sempre hai complicacións”, asegura.

 En este momento, la casa “que ninguén quería” va cobrando luz propia tanto en el aspecto como en el orgullo de sus dueños. “Para nós é moi gratificante ver como avanza todo. Non tivemos axuda de ningún tipo e houbo procesos moi frustrantes, pero agora que xa está habitable volve a ilusión do  principio”, admite.

Según Meiriño, parte del éxito de su historia está relacionado con la curiosidad suscitada entre la gente por “unha parella nova que fala de construción. Eu non teño idea sobre o tema. Aquí a cabeza de todo é Cris, a miña parella, que é albanel”, comenta. Habitación, salón y parte de la cocina están preparadas y estima que “quizais nuns catro meses” se mudará oficialmente a la casa. “A xente fíxase máis en cuestións estéticas e factores como o illamento da casa pasan máis desapercibidos, pero son moi importantes á hora de mudarse a un lugar”, cuenta. 

“Non recibo diñeiro para a reforma”, sostiene. Por el momento, crea contenido por “amor ao arte”, pero no descarta aprovechar las oportunidades que le ofrezcan en un futuro. “O proceso de colaboración é moi lento e ás marcas, á hora de ofrecer diñeiro, cústalles máis se non traballaron antes cun creador”, comenta. Pese a todo, el trabajo de renovación del inmueble y el de las redes lo combina con su empleo “oficial”: profesora de inglés online. 

Las redes llevan implícitas la exposición a comentarios indiscretos por parte de algunos usuarios. Pese a todo, la creadora de contenido afirma que al aumentar el número de seguidores siente “a responsabilidade de actualizar os contidos cada semana”. “A xente dime que somos moi valentes por comprar esta casa. Eu son de aldea e para min é normal”, concluye.

Te puede interesar