La unidad de conductas adictivas está “abandonada'

El convenio entre el Concello de Ourense y la Consellería de Sanidade para la financiación de la unidad de conductas adictivas (UCA) finalizó el pasado 31 de diciembre y, hasta la fecha, no ha sido renovado. Por ello, el grupo municipal presentará este viernes una moción para instar a la Xunta a que desbloquee este acuerdo anual, que se viene firmando desde 1994, y reclama 'a firma necesaria para a atención dos pacientes da unidade'.
En su moción, el bipartito ourensano asegura que 'a día de hoxe este convenio está sen asinar por falta de vontade política da Consellería de Sanidade e, polo tanto, a atención ós pacientes está a recaer exclusivamente no Concello ante o abandono da Xunta destes enfermos e das súas familias'.
La otra moción que llevará al pleno el gobierno municipal se refiere también al ámbito sanitario, aunque en este caso insta a la Xunta a mantener abierto 'en todo momento o Hospital de Piñor, planificando as eventuais obras que puideran realizarse de modo que se evite o peche temporal do centro'. Además, la moción emplaza a la Administración gallega a 'garantir que o Hospital de Piñor non será pechado temporal nin definitivamente'.

En su moción, el gobierno municipal critica abiertamente la política sanitaria de la Xunta que, asegura, 'amparándose nunha situación de crise económica que xa existía na última parte da anterior lexislatura, está a mudar as liñas mestras da política sanitaria, poñendo ó descuberto un programa oculto do PP do que non deron conta ós cidadáns antes das eleccións'. Cuestionan, asimismo, los 'importantes recortes orzamentarios' que se están realizando en esta área.

Te puede interesar