SANIDAD

El Sergas, a la espera de un informe para ampliar el horario de Hemodinámica

OURENSE (COMPLEXO HOSPITALARIO UNIVERSITARIO). 12/04/2018. OURENSE. Entrada principal del nuevo edificio del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO) que ya lleva nueve meses funcionando. FOTO: ÓSCAR PINAL
photo_camera Entrada del Hospital Universitario de Ourense.

El PSOE insiste en que sin servicio 24 horas, los pacientes están "en risco"

La situación del servicio de Hemodinámica en el Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO) volvió ayer al Parlamento gallego a raíz de una iniciativa de la diputada del PSOE Noela Blanco, en la que insistía que la Xunta "pon en risco ós pacientes infartados de Ourense polo seu empecinamento en negarlle os servizo 24 horas".

El encargado de replicarle fue el director xeral de Asistencia Sanitaria del Sergas, Jorge Aboal Viñas, que destacó que "se manten o compromiso de ampliar o horario ata as 22,00 horas para diminuír os tempos de atención no infarto agudo de miocardio entre o diagnóstico e a apertura de arteria responsable do infarto". En este sentido, Aboal informó de que se está terminando el informe que establecerá la forma de ejecutar la ampliación horaria.

El Sergas asegura que la decisión se ha tomado en base a las recomendaciones propuestas por la Comisión de seguimiento del Registro gallego de infarto agudo de miocardio. "Os datos dinnos que toda a cidadanía ten as mesmas oportunidades de acceder en igualdade de condicións ós servizos cardiolóxicos para a atención ó infarto", aseguró Aboal.

Las explicaciones no convencieron a Noela Blanco, que insistió en que el Gobierno gallego quiere "escamotearlles ós ourensáns un servizo que non é un vicio nin un capricho, senón unha necesidade vital".

La socialista preguntó a la Xunta "cantas persoas teñen que morren no camiño entre Ourense e Vigo para que se implante o servizo de Hemodinámica 24 horas en Ourense". Blanco aseguró que "os ourensáns teñen que agardar 50 minutos máis que en Santiago". 

Te puede interesar