RECORTES

El campamento
 de Entrimo, fuera
 de la campaña 
estival de la Xunta

Traballo e Benestar explica que le "falta demanda" con respeto a otros destinos como Manzaneda o Muíños.

La Xunta no incluye este año a Entrimo, dentro de su programación de campamentos de verano para este año. La noticia de la suspensiónsorprendía al alcalde de Entrimo, Ramón Alonso: "Onte escoitei a nova dos campamentos, pero a verdade e que non me percatei de que Entrimo non estaba incluido na campaña desde verán. Pediremos as explicacións pertinentes á Consellería", comentó el regidor socialista, y enfatizó que “no tempo que eu levo de alcalde sempre houbo campamentos e creo que non hubo ningun problema ou queixa que poidera motivar esta decisión”.

La formación política Anova se une a la crítica a esta decisión, señalando que "a política da Xunta, en lugar de tender a reforzar a rede pública de recursos para a mocidade, pecha instalacións de xestión pública, antepoñendo a oferta da iniciativa privada".

Desde la Consellería de Traballo e Benestar explicaban ayer que la razón de esta exclusión obedece "á falta de demanda, en comparación con outras instalacións. O ano pasado sobraron moitas prazas, polo que se optou por centrar a oferta en outros campamentos que suscitaron maior interese por parte dos xóvenes, como foron Muíños e Manzaneda".

Esta decisión, añaden desde la consellería, es temporal y, si la demanda aumenta, se planteará reabrir las instalaciones en futuras ediciones.

La Orden de la Xunta para este año de los campamentos de verano incluye a la de Florentino Cuevillas, con 60 plazas ofertadas, mientras que el establecimiento de O Corgo, en Muíños, oferta 100 plazas; el centro de educación ambiental Equal , en Coles, ofrece 45 plazas; el albergue juvenil Vilar de Ordelles, en Esgos, tiene una oferta de 35 plazas y la estación de montaña de Manzaneda oferta 400 plazas.

Te puede interesar