Científicos de la UVigo logran hasta 4,5 millones del plan estatal para proyectos

Un laboratorio de la UVigo.
photo_camera Un laboratorio de la UVigo.

La última convocatoria de ayudas de la Agencia Estatal de Investigación aporta 4,5 millones de euros para 43 proyectos de la UVigo. Es el balance “excelente” que realizan desde la Vicerreitoría de Investigación e Transferencia, ya que supone un incremento de cerca de 800.000 euros sobre la anterior convocatoria, en 2019. 

“Todos os ámbitos aumentaron ou manteñen o número de proxectos obtidos, pero destaca, sobre todo, a capacidade consolidada de captación de fondos competitivos dos centros de investigación atlanTTic, Cinbio e CIM, que suman máis da metade do total de financiamento acadado e o incremento importante no ámbito tecnolóxico, que duplicou o número de axudas concedidas, liderado polo eixo atlanTTic - Cintecx”, subraya la vicerrectora Belén Rubio.

CRECIMIENTO GENERAL

La cifra de proyectos sigue creciendo, alcanzando un centenar de solicitudes en esta convocatoria. “O crecemento é xeral e prodúcese tamén no eido xurídico-social e nas humanidades, que historicamente non optaban a eses fondos competitivos e onde o número de solicitudes realizadas medra cada ano”,  explica. La convocatoria del plan nacional fue uno de los objetivos prioritarios de la UVigo. “A nosa intención é seguir promocionando e apoiando aos investigadores na súas solicitudes futuras”, destaca Rubio. Por otro lado, dicen desde la institución académica, buscan ”incentivar a solicitude de proxectos aos investigadores máis novos”.

Desde la Vicerreitoría de Investigación subrayan como uno de los aspectos más destacados de esta convocatoria las ayudas a los diferentes centros de investigación de la UVigo. Así, las subvenciones ayudarán a atlanTTic, Cinbio, Cintecx y CIM, de donde provienen el 23% del total de las ayudas solicitadas. 

ÉXITO CASI TOTAL

La tasa de éxito es del 91%, logrando financiación para 21 de los 23 proyectos solicitados por los centros. Además, esta veintena de iniciativas a la que se da luz verde, son casi el 50% de proyectos concedidos al conjunto de la UVigo. 

Te puede interesar