Política

El BNG dice que la alcaldesa de Vilariño “puso en risco" a Viana

El BNG llevó al Parlamento Gallego la polémica iniciativa por considerar que se puso en riesgo a la población de Viana

El BNG trasladó a la Diputación Permanente del Parlamento Galego la polémica iniciativa de la alcaldesa popular de Vilariño de Conso. Los nacionalistas gallegos estiman que su acción "puxo en risco a poboación de gran parte da localidade de Viana do Bolo".

En una nota de prensa, el BNG explicó que el alcalde puso en conocimiento de la Subdelegación del Gobierno en la provincia que, en la tarde del 25 de abril y "pola tarde, un coche de Protección Civil de Vilariño de Conso, sen competencias en Viana do Bolo, repartiu caramelos en casas da vila e en varios dos núcleos rurais". En su escrito añadió que en el vehículo viajaban varias personas, dos de ellas disfrazadas, y entre ellas la alcaldesa de Vilariño de Conso.

"Nesta actuación incumpríronse moitas das medidas e restricións que figuran na lexislación vixente coa a aprobación do estado de alarma e o estado de emerxencia sanitaria, declarada pola Xunta", afirmaron los nacionalistas. A su vez, la diputada del BNG Noa Presas añadió que "non se gardaron as medidas de mobilidade, incumpríronse as distancias de seguridade, así como as medidas de mobilidade. Púxose en risco á poboación de Viana do Bolo". En su pregunta a la Xunta se interesó si había recibido alguna notificacion de esta y otras "actuacións irresponsábeis".

Te puede interesar