Los panaderos comercializarán empanadas y vino de Oímbra

Boris Penedas y Alberto Salgado, durante la presentación.
Aprovechando el verano y las numerosas fiestas gastronómicas por toda la provincia, los panaderos venderán empanadas en envase de cartón acompañadas de una botella de vino. La iniciativa parte de Bodegas Chicheno de Oímbra y de un empresario de Verín.
Las panaderías de la provincia y de Galicia tendrán la posibilidad de fomentar la gastronomía gallega durante este verano a través de una campaña promovida por Bodegas Chicheno de Oímbra y el empresario de Verín Alberto Salgado, distribuidor de envases de cartón de empanadas.

Salgado manifestó ayer que ‘os panadeiros venderán a empanada nun envase de cartón acompañada de una botella de vino cun precio que fixarán eles mesmos’.

Explicó que ‘a idea foi moi ben acollida en toda a Galicia e se están sumando á iniciativa as panaderías. A semana pasada presentamos a campaña en Madrid, onde ten moito éxito’.

Por su parte, Boris Penedas, representante de Bodegas Chicheno, manifestó que ‘esta iniciativa danos a posibilidade de introducir o noso viño para dar a coñecer a Denominación de Orixe de Monterrei’. Añadió que ‘é unha idea nova que sustituye a comida rápida por algo máis xenuino e enxebre como é a empanada e o viño galego aportando unha dieta máis sana, equilibrada e de maior calidade’.

La iniciativa está abierta a otras bodegas de la Denominación. El director técnico del Consello Regulador de Monterrei, Miguel López, manifestó que ‘ apoiamos esta campaña porque é unha forma diferente de promocionar o viño. O maridaxe da empanada co viño é perfecto’.

Te puede interesar