El PSOE solicita al alcalde de Xinzo un estudio económico de las arcas municipales

El grupo municipal del PSOE en Xinzo, que lidera Manuel Cabas, muestra su rechazo a la política económica que está desarrollando el equipo de gobierno ’popular’. Afirma que el Concello no tiene recursos para hacer frente a los pagos de las nóminas de los trabajadores por ’unha mala xestión do alcalde, Isaac Vila, quen ten que entender que a solución non se atopa en facer operacións de crédito’ (en alusión a la recientemente aprobada en pleno por valor de 661.000 euros).
El grupo de gobierno de Xinzo, insisten los socialistas, realizó cerca de 70 contratos laborales ’entre novas incorporacións e renovacións e que foron feitos en vísperas de períodos electorais que so redundan en réditos políticos partidistas’. Y, añaden, el alcalde no puede seguir justificando dichas contrataciones ’co argumento de que hai traballadores de baixa e hai que cubrir a súas vacantes xa que, as baixas laborais no Concello de Xinzo, non chegan ó oito por cento da plantilla’.

El grupo municipal socialista cita que en el 2007, la partida presupuestaria destinada a gastos de personal se incrementó en 654.000 euros y que, en el mes de noviembre, fue aprobado un crédito extraordinario por importe de 525.000 euros más. ’A este paso estamos seguros de que os orzamentos para 2008 terán un único capítulo, o de gastos de persoal’, dice Cabas.

Finalmente, solicita que el alcalde elabore un estudio económico financiero para conocer la situación de las arcas municipales y señala que ’José Luis Baltar converteu a Deputación provincial nunha empresa de colocación e, Isaac Vila seguiu o seu exemplo en Xinzo’.

Te puede interesar