PROVINCIA

Allariz quiere una villa “libre de excrementos"

photo_camera Bernardo Varela y Francisco García muestran la nueva cartelería con un padre, su hijo y la mascota.

El Concello promueve una campaña gráfica y multas de hasta 600 euros

El Concello de Allariz presentó ayer una campaña de información y concienciación sobre la recogida de excrementos caninos, uno de los principales problemas a los que a diario tienen que hacer frente los servicios municipales de limpieza. "Un dos aspecto que máis valoran e destacan os visitantes é, tanto o coidado do entorno no ámbito monumental e do propio río, como a limpeza das rúas, que é perceptible en Allariz. Por eso temos que apelar ao civismo de todos aqueles que teñen animais, para que sen ningunha dúbida recollan as cagadas dos seus cans", comenta el regidor, Francisco García.

Los lugares de mayor tránsito, parques y zonas infantiles cuentan desde esta semana una divertida cartelería que, con simpáticas fotografías caninas y mensajes reflexivos como "Son inocente. O meu é unha necesidade o teu unha obriga", apelan a los dueños a recoger los excrementos de sus mascotas. "Basta que haxa unha cagada no casco histórico para dar una sensación de suciedade e crear un problema real cos nenos", asegura el concejal de Medio Ambiente, Bernardo Varela, que matiza que "resulta inabordable ter a unha persoa detrás dun, can cando prece algo que é responsabilidade do propietario".

Asesoramiento y reflexión

Esta primera fase informativa estará precedida por un endurecimiento de la vigilancia de la Policía Local, especialmente en los parques y zonas infantiles, "porque a ninguén lle pode parecer razoable que en parques públicos e infantís os animais poidan facer as súas necesidades", matiza García Suárez. En este sentido y para aquellos propietarios que no se quieran comportar con civismo y responsabilidad, Bernardo Varela recuerda que existe una ordenanza municipal que contempla una serie de sanciones que, en función de la gravedad o reiteración, varían entre los 60 y 600 euros.

El Concello está trabajando con una asociación sin ánimo de lucro para crear en el municipio unos encuentros o charlas sobre asesoramiento y reflexión destinados a los propietarios de animales que se ven desbordados por el comportamiento de sus mascotas. "Nos solicitaron espazos para crear pontes de colaboración coa veciñanza, para asesorar en materia de sensibilización, manexo e responsabilidade", matizó Varela.
 

Te puede interesar