Concello y comerciantes deciden suspender la feria, que se iba a celebrar el próximo fin de semana

Educación deniega el pabellón del IES al Mercado de Invierno

Una representación de los comerciantes alaricanos posa con la concejala Cristina Cid (izquierda). (Foto: FOTOS: MARCOS ATRIO)

Representantes del Concello y de Asociación de Comerciantes e Hosteleiros de Allariz convocaron ayer una rueda de prensa urgente para comunicar la suspensión del 'Mercado de Inverno' de este fin de semana ante la negativa de la Consellería de Educación a que se utilice el pabellón del Instituto. 'O obxectivo das administracións debe ser rentabilizar e utilizar ao máximo os recursos públicos e no porlle etiquetas de noso ou voso', comentaba la concejala de Promoción Económica, Cristina Cid, que tildó de 'esperpento' la situación generada por el cambio de opinión de Educación. 'Levamos 18 anos organizando alí a Feira de Outono, e máis recentemente o Nadal Parc ou a Cabalgata de Reis sin problemas', apuntó.

La concejala relató como el procedimiento para el uso del recinto comenzó hace mes y medio, obteniendo incluso la autorización de la delegación territorial, 'pero o venres 31 ás 13,54 horas recibimos un fax da Xefa Territorial de Educación denegando o uso do recinto'.

Educación explica que no se pretende causar ningún perjuicio al sector, pero que la feria no cumple con el espíritu del recinto, ni se ajusta al marco de actividades lúdicas y deportivas que se contemplan en el convenio firmado en 1993 entre ambas administraciones y que 'o Concello conta con instalación axeitadas para celebrala'.


DAÑOS DE UN TEMPORAL

Unas tesis que rebatía Cid al explicar que 'ata agora o convenio executouse e ampliouse a outros ámbitos sin incidencias'. Asimismo, desveló que 'outra das razóns que nos deu Educación foi que se espera a visita da unidade técnica para evaluar os danos dun temporal de fai dous meses, pero que non lles impediu aos nenos facer educación física neste tempo'. Sobre la posibilidad de utilizar el polideportivo municipal, desechado en primera instancia por su ubicación (a las afueras), Cid apuntó que 'a tardanza na comunicación desta denegación fai imposible cambiar coa Federación de Baloncesto os partidos da fin de semana'.

La suspensión de la feria causará, según los comerciantes, graves perjuicios económicos y también en la imagen del sector, puesto que ya se publicitó cartelería y en las redes sociales. Indignados y muy molestos, desde la Asociación de Comerciantes instaban a buscar mecanismos para que esta situación no vuelva a suceder e incluso instaron a convocar un pleno extraordinario para que toda la Corporación se pronuncie al respecto. 'As administracións deben estar ao servizo do pobo e non ao contrario. Parece que, entre os cargos públicos, hai moitos incompetentes e por eso é que cada vez a cidadanía está máis lonxe deles', comentó el presidente, Carlos Airas.

Te puede interesar