Educación anuncia que estudiarán el caso, aunque matizan que 'ningún usuario con dereitos quédase fóra do servizo'

Padres de 25 alumnos se movilizan al quedar sus hijos sin comedor

Un total de 25 niños alaricanos se quedarán el próximo curso escolar sin servicio de comedor. Así lo manifestaron ayer en el consitorio un grupo de padres y madres de alumnos del Colegio de Infantil y Primaria Padre Feijóo. Respaldados por miembros de la Corporación alaricana, un grupo de progenitores explicaron las medidas adoptadas ante la negativa de la Consellería de Educación de ampliar las plazas del comedor para el próximo curso 2010/2011.
La decisión del departamento que dirige Jesús Vázquez les llegaba, a través del Concello, después de semanas de silencio, 'e argumentando razóns orzamentarias', apuntaba el regidor local, Francisco García, quien explicó que Educación tampoco acepta que sean los padres los que sufraguen la totalidad del servicio. 'A situación non é nova e outros anos fíxose así', recordaba Francisco García, quien manifestó que 'si xa é inaceptable que non den servizo aos nenos, moito menos que non lle deixen os pais sufragar o coste do mesmo'.

Los padres, indignados por la decisión de la Xunta, anunciaron el inicio de una campaña de firmas y diversas movilizaciones para reivindicar un servicio que consideran básico para sus hijos. 'O incremento da natalidade e das matriculacións en Allariz deberíanse premiar ofertando máis prazas', leía en un comunicado Marta Navarro en representación de los presentes.


NORMATIVA VIGENTE

Padres, centro y concello confían en que 'non sexa unha postura definitiva'. Y así lo han manifestado también fuentes de la Consellería de Educación que, a última hora de ayer, confirmaban que 'estudiarase o tema para tratar de solucionar o problema'. No obstante, desde el departamento que preside Jesús Vázquez hacían hincapié en que 'o servizo priorizase entre os nenos que residen a máis de dous kilómetros do centro e que teñan necesidades económicas e sociais, e ises terán comedor'.

Desde el Concello entienden que 'a normativa que regula o servizo é antiga e hoxe a sociedade ten outras necesidades e demandas como o feito de por conciliar a vida laboral e familiar'. Un argumento que, hace varias semanas, utilizaban los padres del colegio de Barbadás donde Educación dejó a 15 niños sin plaza, O Carballiño y O Barco de Valdeorras. Educación se ciñe a la ordenanza, aunque asegura que, en el caso del centro de Barbadás, 'o problema xa está solucionado ó incrementarse o número de prazas'.

El regidor alaricano aludía a 'un ataque directo ao ensino público', al tiempo que cuestionaba que 'non haxa financiamento para sufragar o coste do servizo do comedor e sí para sufragar os gastos de publicidade do novo decreto do bilingüismo'. Asimismo, los padres subrayaban la precaria situación de los colaboradores de comedor. 'Educación cifrou en dous anos de máximo para prestar o servizo e, como este ano non hai voluntarios, prologóunos o contrato ata que aparezca alguén', explicaba una de las afectadas.

Te puede interesar