El servicio de atención de día integral de O Barco supera los 120.000 euros

La Consellería de Traballo e Benestar, organismo que gestiona la tutela de un total de 1.485 menores gallegos -241 en la provincia de Ourense-, representada por la secretaria xeral de Familia e Benestar, Susana López Abella, visitó ayer las instalaciones del centro de menores del Barco de Valdeorras acompañada del delegado territorial, Rogelio Martínez.
Con un total de ocho plazas, el departamento autonómico destina, desde el año pasado, un total de 120.000 euros anuales para financiar estas plazas de atención de día integral que gestiona la Asociación Arela.

El centro de menores tiene por objeto la intervención educativa, integral e individualizada de niños y adolescentes con dificultades socio-familiares.

'A través do traballo en rede con outros profesionais, dentro do seu entorno social, os menores poden acadar os cambios precisos para normalizar a convivencia familiar', destacaba Susana López Abella.

En su intervención, la secretaria xeral de Familia e Benestar destacó que la colaboración de la Xunta de Galicia con la asociación Arela se extiende a otros centros de la provincia. 'O Goberno galego aposta decididamente pola mellora nas condicións de vida dos nosos menores cunhas políticas globais, transversais, planificadas e en estreita relación co apoio ás familias', apuntaba Mato.

Te puede interesar