El balneario de Lobios añadirá piscinas exteriores

Manuel Baltar interviene en la reunión con la alcaldesa y representantes de la Fundación San Rosendo.
photo_camera Manuel Baltar interviene en la reunión con la alcaldesa y representantes de la Fundación San Rosendo.
La Diputación de Ourense financiará el anteproyecto de mejora del balneario de Lobios de la Fundación San Rosendo 

La Diputación de Ourense colaborará en la ampliación del balneario de Lobios, en el que la Fundación San Rosendo, como gestora de las instalaciones y con apoyo del Concello, prevé la construción de un complejo de piscinas exteriores que aumentará la oferta del área termal de Río Caldo.

Los detalles de esta iniciativa se presentaron en el Consistorio de Lobios en el transcurso de una reunión en la que participaron el presidente de la Diputación, Manuel Baltar; la alcaldesa, María del Carmen Yáñez, acompañada por miembros del grupo de gobierno; el presidente de la Fundación San Rosendo, José Luis Gavela; el director general de Caldaria, Javier Soto, y los diseñadores del complejo termal, los arquitectos César Portela y Magdalena Portela. 

Manuel Baltar explicó que la colaboración de la Diputación, financiando el anteproyecto, “enmárcase no decidido impulso que lle damos ao territorio sempre que falamos de termalismo”. Más en esta ocasión, destaca, “posto que neste lugar temos as augas mineromedicinais máis quentes de toda Europa, con 77 grados”. 

El balneario de Lobios “é un emblema do noso termalismo, ao carón do parque natural do Xurés e do parque nacional de Peneda-Gerês en Portugal, unha fronteira que tamén é un dos atractivos importantes do territorio”, apunta Manuel Baltar, que señala “o plus que lle dá a este anteproxecto contar con arquitectos de prestixio como César e Magdalena Portela”. 

María del Carmen Yáñez apostó por un trabajo “coordinado e conxunto para sacar adiante un complexo no que o Concello vai poñer a disposición da Fundación San Rosendo os terreos anexos ao balneario”. La alcaldesa incidió en una iniciativa “que porá en valor o noso termalismo, un recurso de primeiro nivel e cun grandísimo potencial no noso municipio e, ademais, na contorna da Reserva da Biosfera Transfronteiriza Gerês-Xurés”. Las piscinas termales en el exterior del balneario, añadió, “tamén responderán á demanda deste tipo de instalacións que nos formulan os visitantes e usuarios habituais da área termal de Río Caldo”. 

José Luis Gavela desveló que con esta ampliación “imos completar o balneario de Lobios”, al tiempo que asegura que “facelo con César Portela é toda unha garantía”. El arquitecto, por su parte, calificó el futuro complejo termal como “todo un reto a realizar neste lugar tan marabilloso, cun conxunto de piscinas que permitirán aproveitar as augas termais e a natureza que rodea a este balneario”.

Te puede interesar