Los socialistas de la Baixa Limia reclaman un parque comarcal

El diputado socialista Pablo López Vidal se reunió ayer con los representantes de su formación en la Baixa Limia para criticar el 'abandono' de la Xunta de Galicia sobre la comarca, así como exigir la ejecución de un parque empresarial que permita crear empleo y fijar población. 'O PP, na súa democracia feijoniana, ten esquecida esta provincia e esta comarca, onde non se fixo ningún investimento estratéxico nos últimos dous anos e medio', señalaba López Vidal, que abogó por aprovechar la situación transfronteriza de la comarca y promover el asentamiento de empresas vinculadas a la naturaleza.
En el transcurso de la rueda de prensa, a la que asistió el responsable comarcal y alcalde de Entrimo Ramón Alonso, los socialistas criticaron la nula gestión de la Xunta sobre el Parque do Xurés. 'Estábamos chamados a ser un referente e dous anos e medio despois vamos sendo un ermo, esa é a triste realidade', lamentaba Alonso, que aseguró que 'non nos resignamos a desaparecer sen máis'.


PLAN INDUSTRIAL

Desde el departamento que preside Agustín Hernández aseguraban ayer que el 'Plan de Solo Empresarial' que está en fase de redacción prevé la creación de un parque empresarial comarcal. Según explicaban los técnicos, está prevista una zona de 200.000 metros cuadrados previsiblemente en el concello de Bande. 'O IGVS está a traballar nun rexistro de demandantes de solo empresarial que permitirá coñecer realmente a demanda de solo en cada zona e, a partir deses datos, priorizar os investimentos', matizaban.

Te puede interesar