Agustín Fernández sale al paso de las acusaciones del presidente del COB al señalar que 'nin mentín, nin traicionei a ningún clube, nin deixei de cumprir a palabra'

El alcalde da la réplica a Añel

Vilachá y Añel, en el centro, junto a Álvarez (izquierda) y Lorenzo y Gavilanes (derecha), en la asamblea del COB el día 4.
Agustín Fernández, alcalde de Ourense, salió al paso de las declaraciones realizadas por Roberto Fernández Añel, presidente del Club Ourense Baloncesto, en las que acusó al regidor municipal de mentir al prometerle mantener la subvención y de la que el club todavía no tiene noticia alguna cuando la temporada entró en su recta final.
'O alcalde nun minte, nin traicionou a ningún clube, nin deixou de cumprir coa súa palabra. O único compromiso do Concello de Ourense co COB exprésase nos orzamentos do Consello Municipal de Deportes, que actualmente se atopan en fase de elaboración', expresó Agustín Fernández en una nota remitida a los medios. Desde el ayuntamiento de Ourense aclaran que en la reunión que el alcalde mantuvo con la directiva del COB el alcalde 'manifestou o seu apoio e ratificou a súa pretensión de facer un esforzo económico para apoiar ó clube, sen comprometerse en ningún caso con unha cifra concreta. Dita axuda canalizarase a través dunha convocatoria pública que realizará o Consello Municipal de Deportes dirixida a tódolos clubes deportivos ourensáns'.

Al respecto de este aspecto, el de las subvenciones deportivas, las dependientes del Consello Municipal de Deportes están en fase de redacción de las bases de convocatoria 'polo que non é posible a día de hoxe estimar a cantidade económica que corresponde, ex réxime de concurrencia competitiva, nin ao COB nin a ningún clube'. Así, en todo lo que tenga que ver con esas subvenciones, Agustín Fernández subraya que 'son conxeturas xa que non é posible saber nin cantos nin que equipos van a optar a dita convocatoria. O Concello só asumirá as obrigas do seu marco orzamentario. Chegado ese momento, e en función do resultado, poderían analizarse outras solucións complementarias'.

Desde el ayuntamiento de Ourense consideran 'manifestacións insultantes' las declaraciones de Roberto Fernández Añel, y recuerdan que el Concello 'na súa condición de socio do clube non está obrigado a subvencionar as actividades da entidade, ao igual que os restantes socios'.


EN LA MISMA LÍNEA

Por su parte, el concejal de Economía e Facenda del ayuntamiento de Ourense, José Ángel Vázquez Barquero se manifestó en la misma línea que el alcalde. Así, declaró que 'actualmente estamos en fase de elaboración dos orzamentos do Concello e do Consello Municipal de Deportes. A subención a dito clube dependerá directamente deste orzamento polo cal non ten sentido facer ningún tipo de estimación ao respecto'.

Te puede interesar