A D.O. Ribeira Sacra aposta pola internacionalización dos seus viños

A Denominación de Orixe (D.O.) Ribeira Sacra destaca a aposta pola internacionalización dos seus viños como método praa afrontar o futuro. Durante os últimos anos, a maioría de bodegueiros dos vales do Miño e Sil incrementaron a exportación do seu produto e, actualmente, traballan na apertura de novos mercados, segundo explicou este martes o presidente do Consello Regulador D.O. Ribeira Sacra, José Manuel Rodríguez, na feira Alimentaria.
Os viños D.O. Ribeira Sacra consúmense, 'fundamentalmente', en España, pero a pesar de que segundo o máximo responsable do Consello Regulador 'aínda hai nicho para seguir crecendo', hai empresas nas que a exportación representa xa un 60% do seu volume de negocio.

Europa e América constitúen os principais mercados destinatarios destes viños. En Estados Unidos gozan 'dun grande prestixio' grazas á difusión que Robert Parker e Jerry Davis, dous dos profesionais con maior renome e credibilidade no mundo do viño no ámbito mundial, fixeron deles nas súas catas e guías.

Non obstante, José Manuel Rodríguez afirmou que 'un dos obxectivos máis inmediatos é seguir incrementando a súa presenza internacional, polo que as empresas están a traballar na apertura de mercados novos, como o de China e Xapón'.

O proceso de internacionalización iniciado pola D.O. hai varios anos viuse favorecido pola súa inclusión en Cervim, organismo que aglutina e intenta poñer en valor o que se denomina Viticultura Heroica, da que estes viños son un dos máximos expoñentes a nivel mundial.

'EXCELENTE COLLEITA DE 2011'
En 2011, a colleita de Ribeira Sacra foi de 7 millóns de quilos de uva, o que supuxo un incremento de arredor do 24% respecto ao ano anterior.

Esta colleita deu lugar a unha produción de máis de 4.500.000 de litros de viño e á comercialización 6 millóns de botellas. Estas cifras permitiron que, no pasado ano, as vendas se incrementasen un 3%.

ENOTURISMO
O enoturismo constitúe outro piar básico na estratexia comercial de Ribeira Sacra para os próximos anos. Así, a Ruta do Viño da Ribeira Sacra é a forma de coñecer esta zona das provincias de Lugo e Ourense a través do viño e a súa cultura.

Trátase dunha proposta turístico-enológica 'única' en España, marcada polo tipo de viticultura que se desenvolve. A ruta do viño reúne a case un centenar de establecementos tematizados (hoteis, casas de turismo rural, restaurantes, adegas, centros de vinoterapia, museos, tendas especializadas, etc.), a calidade da cal, asegura a D.O., satisfai as expectativas do visitante.

Ademais, a Ribeira Sacra está considerada como un dos espazos de maior densidade de patrimonio artístico da Península Ibérica e Europa. O grande número de igrexas e mosteiros románicos construídos na Idade Media e a paisaxe natural única que os rodea convertéronse noutros dous grandes atractivos deste destino tan especial.

Te puede interesar