Saffron, a consultora que desenvolve a marca de EVO Banco, destaca que se trata 'dun novo modelo de banca'

Saffron Brand Consultants, a consultora que desenvolveu a marca de EVO Banco --baixo que a que opera Novagalicia fóra de Galicia, Asturias e León--, destacou este xoves que o proxecto é 'un novo modelo de banca' que supón a creación dun 'sistema intelixente que axudará aos seus clientes a xestionar o seu diñeiro asegurando que aforran, en todo momento, da mellor forma posible'.

Saffron Brand Consultants, a consultora que desenvolveu a marca de EVO Banco -baixo que a que opera Novagalicia fóra de Galicia, Asturias e León-, destacou este xoves que o proxecto é 'un novo modelo de banca' que supón a creación dun 'sistema intelixente que axudará aos seus clientes a xestionar o seu diñeiro asegurando que aforran, en todo momento, da mellor forma posible'.

Nun comunicado, Saffron explicou que se encargou do desenvolvemento da marca e da imaxe corporativa, baixo a que funcionarán 120 oficinas. A nova entidade, indica, aposta por un modelo híbrido de canles e 'ofrecerá toda a facilidade, axilidade, independencia e accesibilidade dun banco online', coa 'seguridade, proximidade e a personalización dunha grande rede de sucursais'.

Un dos responsables da consultora, Jacob Benbunan, indicou que EVO 'xira ao redor dun produto revolucionario' que é unha conta única que integra unha de aforro e outra a prazo, que 'se alimentan de forma automática para obter sempre a maior rendibilidade'.

Por iso, indicou que o nome é 'sinxelo, claro e diferente no sector' e 'axudará a transmitir a evolución que significa para a banca un modelo de servizo tan diferente'. Xunto ao nome EVO, 'en clara asociación a unha banca que evoluciona', Saffron desenvolveu a identidade visual do banco.

'Inspirándonos na integración das dúas contas creamos un elemento gráfico sólido e robusto composto por dúas pezas que encaixan perfectamente. Advírtese igualmente a presenza abstracta dunha be e unha i en alusión ao concepto de banca intelixente, que gobernou o proxecto,' explica Benbunan, que destaca a ausencia de cor nun ámbito no que 'parece que é clave para diferenciarse'. 'EVO opta por unha imaxe en branco e negro, sen maquillaxe, centrada no esencial, clara, moderna e rotunda. Toda unha declaración de intencións.

Te puede interesar