Pérez Bouza lamenta no haber atraído el voto del descontento

Susana García y Xosé Manuel Pérez Bouza, candidatos del BNG (Foto: MIGUEL ÁNGEL)
Xosé Manuel Pérez Bouza, como cabeza de lista del Bloque Nacionalista Galego al Congreso por Ourense, afronta el descenso de votos en la provincia con ganas de continuar trabajando por los ourensanos. Después de seguir el recuento a través de la televisión e internet desde la sede del la organización frentista, en compañía de sus compañeros de partido y candidatura, Pérez Bouza valoró el resultado de estas elecciones como 'negativo' a nivel de provincia.
'O noso obxectivo era acadar representación e confirmase que non o conseguimos, mesmo hai unha pequena baixada na porcentaxe de apoyo', explica el nacionalista.
A partir de mañana, asegura que, desde su partido, 'faremos unha reflexión máis polo miúdo sobre porque non fomos capaces de atraer ese voto descontento e que abandonou ao Partido Socialista, un voto que podería ter mirado cara o BNG, pero que non o fixo”.

Sin embargo, en el cómputo general de la comunidad, el cabeza de lista manifestó sentirse satisfecho ya que 'Galiza seguirá tendo voz en Madrid co mantemento de dous deputados nacionalistas' por las provincias de A Coruña y Pontevedra. 'Teremos quen nos defenda nas Cortes e faga valer os nosos intereses”, sentenció. A nivel estatal, mantiene que se cumplió lo previsto, y pide al futuro gobierno que se ponga a trabajar y buscar soluciones para esta situación de 'grave crise'.

Te puede interesar