La austeridad condiciona la ‘Xuntanza dos maiores’

Los espectáculos de las últimas ediciones de la fiesta que celebran los mayores en Carballiño se verán drásticamente reducidos a una única orquesta. La austeridad que defiende el Gobierno gallego frente a la crisis también alcanza a la ‘Xuntanza do maiores’, prevista para el próximo día 27.
La austeridad que defiende el Gobierno gallego para hacer frente a la crisis económica también alcanza a la tradicional fiesta que celebran cada año los mayores en el Parque municipal de Car balliño. El evento, organizado por la Consellería de Traballo e Benestar , contando con la colaboración del Concello, no sólo cambia el nombre de ‘Lecer para os nosos maiores’ que había elegido el bipartito por ‘Xuntanza dos maiores’, sino que además la programación se verá sustancialmente reducida para minimizar gastos.

La celebración está prevista para el 27 de junio, y el alcalde de Carballiño, el socialista Carlos Montes, reconocía que ‘retrocedemos a fai catro ou cinco anos, sei que a inversión se reduce porque só vai haber unha orquesta’.

En ese sentido, señaló que ‘esperaba que fose similar ás últimas xuntanzas, xa que me gustaría que tivera máis actividades porque resultaría máis atractiva tanto no Parque coma no pobo’, y añadió que ‘é a única queixa que teño, xa que existe unha baixa presupuestaria importante’.

Al respecto, Carlos Montes destacó el hecho de que ‘somos a única vila capaz de concentrar tanta xente pola infraestructura dispoñible e pola experiencia que temos na organización, xa co precendente da Festa do Pulpo’.

Te puede interesar