TURISMO

“O balneario respectará o ambiente do século XIX"

Están en proyecto la construcción en el recinto exterior del Gran Balneario una piscina climatizada y una cafetería-restaurante, además de tres pozas termales "como posibles construcións"

El arquitecto Manuel Gallego Jorreto trabaja en el anteproyecto previo a una ampliación de las instalaciones del Gran Balneario de Carballiño. "Pretendo ordenar o que os propietarios queiran facer e co mínimo impacto sobre o edificio", confirmaba este profesional carballiñés, Premio Nacional de Arquitectura.

Según declaró, en estos momentos "estou estudiando o edificio e o parque porque pretendo que sexan ampliacións que convivan co conxunto de balneario e parque arbolado". En ese sentido, insistió en que "son pequenas construcións dunha ampliación coa que se persegue que non estrague a contorna, que respete o ambiente tan precioso do balneario do século XIX e do parque arbolado".

De esta forma, están en proyecto la construcción en el recinto exterior del Gran Balneario una piscina climatizada y una cafetería-restaurante, además de tres pozas termales "como posibles construcións", puntualizó.

Gallego Jorreto manifestaba que "quedei impresionado pola delicadeza deste edificio como de todas as obras de Daniel Vázquez Gulías, polas correctas proporcións de todo e polo seu equilibrio", asegurando que "o que máis me chamou a atención é a sabia colocación do edificio no medio da finca", y añadía en alusión a la ampliación, "pódese construir pero sen destrozar a Gulías".

Por su parte, el gerente del Gran Balneario, José Figuera, de la familia Quiroga, que se hizo con la propiedad en 1930, manifestó su deseo de que "no se trabe, que consigamos que este proyecto que es espectacular salga adelante". Los propietarios ya habían intentado construir una piscina, pero finalmente Patrimonio no autorizó la ejecución de las obras.

Te puede interesar