Las carballiñesas disponen de un programa de formación para ayudar a dependientes

El Centro de Información ás Mulleres (CIM) de Carballiño y la la federación Fademur de Ourense programan un curso de 445 horas para la formación asistencial a domicilio en el rural, con un total de 15 plazas.
La ayuda a personas dependientes en el medio rural de Carballiño es el objetivo del curso formativo que promueve el Centro de Información ás Mulleres (CIM) del municipio y la Federación de Asociacións de Mulleres Rurais (Fademur) de Ourense. Con un total de 445 horas y 15 plazas exclusivas para mujeres, el programa lectivo dará comienzo el próximo 1 de julio y se extenderá hasta finales del mes de noviembre, según apuntó Aurora Barreiro, presidenta de la federación citada.

La concejal de Servizos Sociais de Carballiño, Asunción Rivero, recordó que ‘a formación de mulleres no rural é moi importante para que conquiran a súa entrada no mercado laboral, e xa tivemos a experiencia do ano pasado con 30 persoas inscritas no primeiro curso de auxiliar de axuda domiciliaria’, que había sido organizado por la asociación Emilia Pardo Bazán de la villa. Aurora Barreiro indicó que ‘as clases desenvolveranse na aula ubicada no polígono da Uceira, cun horario entre as 16,00 e as 22,00 horas de luns a venres’.

La responsable de Fademur añadió que ‘o que pretendemos facer coas nosas alumnas é que se impliquen na creación de cooperativas de proximidade co fin de poder atender ás persoas dependentes do rural’.


Te puede interesar