O Carballiño

El Club de Patinaxe se siente atacado por Espazo Común

O Carballiño

El Club de Patinaxe se siente atacado por Espazo Común

O CARBALLIÑO (CASA CONSISTORIAL). 10/03/2020. OURENSE. Pleno en el Concello de O Carballiño para el debate y posterior aprobación de los presupuestos para el 2020. FOTO: ÓSCAR PINAL
El grupo político aclara que no quiso criticar al club, pero que considera injustas las ayudas directas 

El Club Patinaxe Aehde afirma sentirse atacado por Espazo Común, a raíz de las críticas de este grupo municipal al alcalde por no abstenerse en la aprobación de los presupuestos de este año, en los que se incluía una subvención directa a esta entidad. Espazo Común aseguraba que la mujer del regidor municipal era la tesorera y se reservaba la adopción de medidas por ese motivo,

"A xunta directiva está formada por xente que traballa dun xeito desinteresado e altruísta por un deporte de base e en femenino. Eso é o importante, non o parentesco de ninguén", señalan desde Aehde y añaden que la mujer del alcalde ya no es la tesorera. Matizan también que "a persoa aludida foi unha das precursoras deste deporte no Carballiño"

El club considera "moi grave que se nos utilice nunha liorta política dando a entender que a axuda é excesiva. É a primeira vez que un grupo político cuestiona a un club de base e en feminino, porque o 82 % das nosas patinadoras son mulleres". 

Espazo Común aclara que en ningún momento fue intención del partido "criticar nin xulgar as accións e actividades deste club e dos seus integrantes que nos merecen todo o respecto". Afirman que sólo pretenden evidenciar lo injusto de las subvenciones directas y califican la respuesta de desproporcionada e interesada para evitar que responda el alcalde sobre su actitud en el pleno.

Más en O Carballiño