La oposición considera que 'refleja' la crisis que padece el grupo de gobierno de Caamaño

La edil de Cultura de Boborás dimite por causas personales

La concejala Eva Pardo, en una sesión plenaria. (Foto: Martiño Pinal)
La primer teniente de alcalde del Concello de Boborás, Eva Pardo, presentó el pasado viernes su renuncia como concejal alegando 'motivos personales', según confirmó el regidor, Cipriano Caamaño, del PP. La edil figuró como 'independiente' y número dos en la lista 'popular' de Caamaño en las elecciones de 2007, y pasó a ocuparse, con dedicación exclusiva, de las áreas de Cultura, Xuventude e Medio Ambiente.
Eva Pardo declinó ayer hacer declaraciones, 'ya que siempre me consideré apolítica, y por ello creo que cada persona que me conozca debe sacar sus propias conclusiones'. El alcalde, por su parte, señaló que 'é unha decisión moi respetable, que xa me adiantara hai agora un mes, antes de marcharse de vacacións'. Caamaño añadió que 'Eva tíñame comentado que se estaba a ver desbordada polo seu traballo no Concello, e que lle restaba tempo ás súas adicacións familiares'.

Sin embargo, los dos grupos políticos de la oposición (PSOE y BNG) coinciden en que la dimisión 'reflexa a crise que padece o equipo de goberno'. El portavoz socialista, Alberto Otero, apunta que 'xa é a segunda concelleira que se vai, porque xa están cansas do comportamento do señor alcalde, que só as ten para levantar a man nos plenos e sen ningunha responsabilidade na xestión municipal'.

El nacionalista Manuel González indicó que 'algo así xa esperabamos, e cecais non sexa a última dimisión, porque hai outra concelleira que hai tres meses que non aparece polo Concello e na última sesión plenaria só asistiron tres ediles do PP'. Caamaño aseguró que 'a crise só está enquistada nos miolos da oposición'.

El alcalde adelantó que se reunirá con el secretario del Concello para preparar la toma de posesión de Silvia Janeiro, que sustituirá a Eva Pardo como edil.

Te puede interesar