Formoso y Fumega atienden en Carballiño demandas vecinales

Formoso en su visita a O Carballiño.
photo_camera Formoso en su visita a O Carballiño.

El secretario xeral del PSdeG-PSOE, Valentín González Formoso, arropó ayer al candidato a la reelección de O Carballiño por su partido, Francisco Fumega. En la villa del Arenteiro, donde atendieron las demandas vecinales, Formoso reivindicó el proyecto de Fumega como “un modelo de referencia para toda a provincia de Ourense”, y lo calificó como la demostración de que se pueden contruir “vilas puxantes e dinámicas dende o vista económico e comercial”, sin descuidar los “espazos pensados para as persoas”.

Fumega puso en valor la “puxanza” del sector industrial del concello carballiñés. Así lo demuestra, dijo, “a práctica ocupación das parcelas do parque empresarial, e de aí que temos en marcha a súa ampliación con máis de 1,5 millóns de metros cadrados”. Asimismo, situó O Carballiño como la referencia comercial del noroeste provincial, destacando “o interese crecente das grandes marcas de alimentación para construir centros moi importantes”. En este sentido, aseveró que es la cabecera “xa non da comarca, senón de todas as comarcas limítrofes”.

El regidor mencionó la “incorporación de novos atractivos e recursos” en el ámbito turístico, como el Museo do Papel, que se sumará a otros reclamos para el visitante.

Los socialistas también celebraron el mitin de Punxín, en el que Lorena Peleteiro, candidata a la alcaldía, afirmó que votar al Partido Socialista “é clave para que o camibo sexa realidade en Punxín co fin de construir un presente e un futuro mellor”. Estuvo acompañada por Rosa María Outerelo, secretaria general de la agrupación local, y por Marina Ortega, diputada en el Parlamento de Galicia. Peleteiro destacó también la importancia de construír “un presente e un futuro mellor” cunha xestión baseada na honestidade, equidade, responsabilidade e no traballo en equipo”.

La jornada dominical finalizó en Leiro. Pedro José González, el candidato a la alcaldía, apuesta por unas “políticas municipais que beneficien a todos e non só a uns poucos, para poñer fin así a 30 anos de retroceso e declive”. El socialista también estuvo acompañado por Ortega y por Manuel Rodríguez, actual portavoz socialista.  En el mitin, González afirmó que los socialistas “apostamos por outro xeito de facer as cousas e cremos que chegou o momento do cambio”, avogando por el desarrollo económico, el empleo, la juventud y los mayores.

Te puede interesar