A lixeireza escénica, a interpretación, o vestiario e o son, son algúns dos rasgos peculiares que diferencian a montaxe presentada onte no Carballiño por A Factoría Teatro, coa obra Crónicas de días enteiros, de noites enteiras, abrindo o telón do Festival de Teatro Galego, que continuará ata o día 12.
Arrancou onte o Festival de Teatro Galego do Carballiño, que continuará en días sucesivos ata o próximo 12 de setembro, coa cuarta función en Galicia da obra Crónicas de días enteiros, de noites enteiras a cargo da compañía A Factoría Teatro. O seu director, Alfredo Rodríguez, presentou a montaxe coma unha coproducción na que participa Olga Cameselle e na que se conxuga a representación teatral e o movemento escénico, nun combinado ó 50% de ambas linguaxes.
Cinco persoaxes, con idades entre os 30 e 35 anos, representaron esceas da vida cotiá, amosando polo día como viven en torno ó amor, e pola noite cos seus monólogos facendo frente á soedade.
O atractivo do espectáculo repártese entre a interpretación dos actores, a lixeireza escénica, o son e o vestiario.
A obra está ambientada nun medio urbán e conta tamén cun soporte audiovisual, que representa unha ventana ó exterior no que hai vida.
Alfredo Rodríguez matizaba que é un espectáculo moi pouco académico, porque se fai a partir dunha obra na que o autor empregou 10 anos para facela, e por eso ofrece algo de todo, grandes dosis de comedia e de drama, é un espectáculo ubicado na investigación de novas linguaxes, e añadiu que o son e o vestiario corresponden a xeneración das persoaxes e teñen certo toque contemporáneo. O director tamén destacou as aportacións que o público fixo á creación da montaxe a través de internet. Josi Gage, da compañía Nove-Dous organizadora do festival xunto coa empresa Arteficción, destacou este espectáculo que abriu o telón e que calificou de moi recomendable.
Cinco persoaxes, con idades entre os 30 e 35 anos, representaron esceas da vida cotiá, amosando polo día como viven en torno ó amor, e pola noite cos seus monólogos facendo frente á soedade.
O atractivo do espectáculo repártese entre a interpretación dos actores, a lixeireza escénica, o son e o vestiario.
A obra está ambientada nun medio urbán e conta tamén cun soporte audiovisual, que representa unha ventana ó exterior no que hai vida.
Alfredo Rodríguez matizaba que é un espectáculo moi pouco académico, porque se fai a partir dunha obra na que o autor empregou 10 anos para facela, e por eso ofrece algo de todo, grandes dosis de comedia e de drama, é un espectáculo ubicado na investigación de novas linguaxes, e añadiu que o son e o vestiario corresponden a xeneración das persoaxes e teñen certo toque contemporáneo. O director tamén destacou as aportacións que o público fixo á creación da montaxe a través de internet. Josi Gage, da compañía Nove-Dous organizadora do festival xunto coa empresa Arteficción, destacou este espectáculo que abriu o telón e que calificou de moi recomendable.