El concejal, Manuel Dacal, asegura que 'a xestión é moita e boa, sen contar coa oposición'

El PP carballiñés reclama las cuentas del Patronato Turístico

'Pallozas' residenciales en el camping municipal, cuyo balance desconoce la oposición. (Foto: MARTIÑO PINAL)
La ausencia de convocatorias del Patronato de Turismo de Carballiño (en el que están representados los grupos políticos, empresarios y hosteleros) desde hace dos años ha motivado críticas desde la oposición municipal. El portavoz del PP en la Corporación, Argimiro Marnotes, señala que 'descoñecemos se este organismo posúe un orzamento e tamén cales son os seus resultados económicos neste periodo de tempo'.
El edil 'popular' se refiere a que el Patronato carecía de una partida específica en los presupuestos del pasado año, 'cando no 2008, e a proposta nosa, incrementárase a dotación do Concello dende os 18.000 ós 30.000 euros para a súa xestión'. Por otra parte, el equipo municipal de gobierno tampoco realizó balances de los ingresos de las concesiones administrativas a los restaurantes 'O Pote', 'Muíño das Lousas' y 'A Maquía', que deben abonar un canon anual.

La oposición también echa en falta la presentación de las cuentas del camping municipal, que abrió sus puertas en abril del pasado año, así como de aquellas iniciativas de la hostelería con las que la Concejalía de Turismo colabora a lo largo del año.

El responsable de este departamento municipal, Manuel Dacal, manifiesta que 'se o Padroado de Turismo non se reúne significa que estamos traballando moito e ben a prol da promoción do Carballiño, é dicir, que é un organismo que non é imprescindible'. El edil socialista añade que 'cecais é mellor así, porque se mete as narices o PP seguro que non funciona'.

En este sentido, Dacal recuerda 'as propostas que o Concello fixo á Xunta en materia turística e aínda non recibimos un euro'.

Te puede interesar