El alcalde, Celso Fernández, señaló que ‘é unha plaga extensiva e mortal’.

Técnicos forestales decidirán cómo tratar la plaga que afecta a los ‘plataneros’ de Maside

La aparición de árboles de la especie ‘platanus’ a punto de secar en la Alameda y en la carretera a San Amaro ha llevado al Concello de Maside a encargar un estudio biológico con el objetivo de conseguir su rápida sanación.
Un grupo de árboles -de la especie Platanus Hispanica- situados en la carretera a San Amaro y en la misma plaza de la Alameda de Maside padecen una enfermedad que además de contagiosa, es mortal para esta especie.

El alcalde de Maside, Celso Fernández, comentó ayer que ‘nunha primeira avalición feita polo monitor de xardinería do taller de empleo municipal, trátase dunha praga que se extende ós outros plataneiros e remata por secalos’. Al detectar que ‘moitas follas poñíanse murchas en pouco tempo e na súa meirande parte secaban en tres árbores, puxémonos en contacto rápidamente co centro forestal da Deputación pontevedresa’, señala el regidor.

Así, técnicos de este departamento se desplazarán hasta Maside ‘para coller mostras e levalas ó laboratorio a fin de comprobar cal é o mal que afecta ós plataneiros e o tratamento que se pode aplicar para paliar a enfermidade’, apunta el regidor Celso Fenández.

‘Temos que coidalos’

El alcalde de Maside recuerda que ‘posuimos unha das Alamedas máis atractivas e visitadas de toda a nosa provincia a nivel de plantas, e as árboers forman parte de ese entorno, e por elo temos que coidala para que tanto veciños e visitantes poidan disfrutar dela e admirala’.

Te puede interesar