INSTALACIONES DEPORTIVAS

La Federación de Remo ya tiene sede en Castrelo

El concello recuperó una nave en el club náutico y la cederá a la federación para que la use como
sede permanente

El Club Náutico de Castrelo de Miño devuelve una nave de titularidad municipal al Concello, tras la resolución de un juicio oral en el Juzgado de Primera Instancia e Instrucción de Ribadavia, que ha dado la razón a la institución local. "Tras o xuizo verbal a instancias do Concello de Castrelo de Miño, o clube náutico viuse obrigado a aceptar as condicións do Concello e deixar libre a nave municipal", apunta el alcalde, Xurxo Rodríguez Méndez. El Juzgado estimó la demanda del Concello y condenó al club a devolver estas instalaciones destinadas a embarcaciones y que están ubicadas en Cortiñas.

Xurxo Rodríguez lamenta que "o clube náutico obrigase ao Concello a acudir á vía xudicial para defender os intereses públicos, e para chegar á mesma solución que o Concello xa lle propuxera desde o primeiro momento: que o clube náutico mantivese o uso de 400 metros cadrados de edificios e naves públicos, e deixase libre unha nave de 200 metros cadrados para que a poidera usar como sede deportiva a Federación Galega de Remo".

"Tras a regularización desta situación ábrese por diante unha nova etapa de oportunidades para continuar traballando para que Castrelo de Miño se convirta no epicentro do remo galego", señala el alcalde, recordando el convenio firmado con la Federación Galega de Remo para dinamizar el parque náutico. "Agora poderase poñer en práctica, xa que a Federacion será un novo operador con sede permanente no parque náutico", indicó. 

Te puede interesar