El alcalde de Melón solicita la intermediación de Baltar en los conflictos de la Mancomunidade

Pardellas responsabiliza a Rogelio Martínez del despido de nueve auxiliares a domicilio

Alberto Pardellas, alcalde de Melón (Foto: Martiño Pinal)
El enfrentamiento entre el alcalde de Melón, Alberto Pardellas, y el presidente de la Mancomunidad del Ribeiro, Rogelio Martínez -ambos del PPha motivado al primero a solicitar la mediación de José Luis Baltar para abrir vías de diálogo.

La gestión política y económica de la Mancomunidad de O Ribeiro fue puesta ayer de nuevo en entredicho por el alcalde ‘popular’ de Melón, Alberto Pardellas. La celebración -el pasado miércolesde un pleno del ente comarcal en el que precisamente se aprobaba la baja de su Concello, motivó al regidor a cargar las tintas sobre el presidente del órgano mancomunado, su compañero de partido Rogelio Martínez, vicepresidente de la Diputación de Ourense y alcalde del municipio de Arnoia.

Y es que en la sesión plenaria de la Mancomunidad, el regidor arnoiés llamó la atención sobre la situación de nueve auxiliares de ayuda a domicilio que prestaban hasta el momento sus servicios en Melón y que ahora quedan sin trabajo al serles rescindido el contrato. Martínez manifestó en el pleno su preocupación por el futuro de estas trabajadoras, e instó a Pardellas a firmar un convenio para que estas empleadas puedan ser incorporadas a la plantilla municipal de Melón, mediante la firma de un convenio similar al acordado con Ribadavia cuando abandonó el ente comarcal.

‘As nove traballadoras foron contratadas por Rogelio Martínez e polo tanto son empregadas da Mancomunidade, non do Concello de Melón’, apuntó ayer Alberto Pardellas. El regidor de Melón añadió que ‘quen ten que decidir se lles mantén o con trato ou as despiden é o señor Martínez, e neste último caso terá que indemnizalas dacordo coa normativa vixente’.

Al respecto, Pardellas recuerda que ‘noutros casos anteriores, a Mancomunidade tivo que abonar os despidos’. Pero indica que ‘se esas persoas pasaran ó paro, dende o Concello se lles brindaría a oportunidade de buscarlles un emprego, xa sexa municipal ou nunha empresa privada e sempre dacordo co seu currículo’.

Alberto Pardellas comenta que ‘Rogelio Martínez quere firmar un convenio porque seguro que lle interesa, pero aínda ten que aclarar as contas da Mancomunidade, e comprobar se Melón lle debe ou nos debe él, porque sempre quere facer o que quere sen preguntar ó resto dos alcaldes’.

En este sentido, el regidor de Melón asegura que ‘xa solicitei ó presidente José Luis Baltar a súa mediación para que o señor Martínez se aveña a sentarse connosco e dialogar encol da xestión do ente comarcal’. Pardellas asegura que ‘estou disposto ó diálogo, pero non que un señor queira impoñer os seus criterios ó seu gusto’.

Preocupación

Rogelio Martínez, por su parte, considera ‘totalmente anormal o comportamento do alcalde de Melón’. Y apunta que ‘o normal é que ise Concello asuma os contratos desas traballadoras ata fin de ano, que é cando rematan, porque foi o señor Pardellas quen nos dixo quen había que contratar e a que persoas había que atender’. El presidente de la Mancomunidad añade que ‘o que máis me preocupa é que as persoas maiores que atendían estas empregadas queden sen servizo, porque nós non temos a culpa de que Melón abandone o ente’.

Te puede interesar