Política municipal

Los no adscritos exigen a Jácome que se aborde ya la movilidad

Miguel Caride pide a Jácome que ponga en marcha la Oficina de Mobilidade y lleve a la práctica las directrices del plan

El ex concejal de Infraestruturas e Mobilidade, Miguel Caride, y el resto de no adscritos que formaban parte del grupo de Democracia Ourensana piden al alcalde, Gonzalo Pérez Jácome que ponga en marcha la Oficina de Mobilidade. Según insisten los críticos en la moción que presentaron ayer para debatir en el pleno municipal de este viernes, esta oficina ha de servir para poner en marcha el Plan de Mobilidade Sustentable (PMUS), que fue aprobado en 2019.

“É imprescindible crear e por en marcha a oficina, coa estructura administrativa, funcións e competencias sinaladas no devandito Plan, dotándoa do persoal, recursos materiales e orzamentarios idóneos para o cumprimento dos seus fins”, apuntan los antiguos compañeros de gobierno de Jácome. 

En la moción, afean que “dende a alcaldía fóronse tomando decisións en materia de mobilidade ao marxe do PMUS”, y recuerdan que varios grupos municipales ya trajeron la puesta en marcha del plan a los plenos, “materia que sempre concitou un amplio consenso político”.

Te puede interesar