Las ‘dúas caras’ del alcalde en su relación institucional con la Xunta ‘preocupan’ al PP

El grupo del PP critica al alcalde, Francisco Rodríguez, por tener ‘unha dobre cara’ con la Xunta. Por un lado, asegura, el bipartito lleva al pleno mociones como ‘armas arroxadixas’ y, por otra, agradece los compromisos.
La ‘boa sintonía’ que, según el alcalde, Francisco Rodríguez, reinó en sus reuniones con el presidente de la Xunta, Alberto Núñez, y con el conselleiro de Medio Ambiente, Agustín Hernández, ha hecho que el grupo municipal del PP descubriera una ‘nova faceta do noso alcalde: parece que ten dúas caras’. Así lo aseguró ayer el portavoz popular, Enrique Nóvoa, que, acompañado por sus compañeros de partido Odilo Masid y José Araújo, hizo un repaso de las relaciones entre la Xunta y el Concello.

Respeto

Nóvoa cree que Rodríguez no respeta a ‘lealtade institucional’. Se refirió a las tres mociones que el bipartito aprobó en el pleno para instar a la Xunta que cum pliese objetivos. ‘O alcalde tentou de utilizar eses tres asuntos como armas arroxadixas contra o presidente e o goberno da Xunta’, señaló Nóvoa, pero ‘o certo é que, cando un convenio, aínda que fora asinado 23 días despois de perder as eleccións o bipartito, como foi o de Política Territorial e Vivenda, vaise respectar’. Para él, ‘temos un alcalde en fora de xogo. Prantexa ó conselleiro o da estación intermodal, que estaba claro, e non fala dos asuntos importantes da cidade e eso si que nos preocupa. Vexo a un alcalde desorientado, porque non falou do Plan Termal nin do parque empresarial’.

Nóvoa concluyó asegurando que su grupo estará pendiente de que la Xunta cumpla los compromisos escritos e ‘se o alcalde non fala dos temas importantes, farémolo nós’.

Nóvoa: ‘Hipercor será bó para a cidade’

El portavoz municipal del PP, Enrique Nóvoa, se refirió también a la implantación de Hipercor, filial de El Corte Inglés, en Mariñamansa. Señaló que ‘nós temos claro que non se lle poden poñer trabas ó progreso. O bipartito nos di que favorecemos as grandes áreas de goberno pero en 12 anos non montamos unha soa, aínda que é verdade que no noso Plan Xeral quedou clasificado o terreno, o de Hipercor, que sempre apostamos por el, e tamén o de Eroski’.

Aún así, Nóvoa indicó que ‘teremos que axudar ó pequeno comercio’, precisando que si algún partido lo hizo en algún momento ‘foron gobernos do PP’.

Por eso, consideró que hay que estudiar la propuesta de la Confederación de Empresarios y de la Federación de comercio, y afirmó que ‘nós, dende logo, brindamos o noso apoio pero deixando claro que a construcción aí e a instalación dun Hipercor creo que é boa para a cidade porque non pode ser a única que careza dese tipo de comercio e onde se instalaou sempre saiu favorecida a cidade e pode ser un punto de encontro para visitantes que ían a Vigo facer as súas compras’.

Nóvoa comentó también que está ‘paralizado’ el proyecto de construir viviendas protegidas en Rabo de Galo y criticó que el bipartito de la Xunta non ‘fixese nin promovese unha soa vivenda de protección en Ourense’, pese a los compromisos que había adoptado a las críticas que vertió sobre este asunto cuando estaba en la oposición municipal.

Te puede interesar