Ourense

La Federación de Comercio se suma a la preocupación por las ayudas de la Diputación

Ourense

La Federación de Comercio se suma a la preocupación por las ayudas de la Diputación

Beatriz Gómez y Manuel Baltar. FOTO: Diputación de Ourense
photo_cameraBeatriz Gómez y Manuel Baltar. FOTO: Diputación de Ourense
Manuel Baltar se reunió esta mañana con Beatriz Gómez, presidenta de los comerciantes

El presidente de la Diputación provincial, Manuel Baltar, se reunió con la presidenta de la Federación de Comercio de Ourense, Beatriz Gómez, para analizar la actual situación de las ayudas a autónomos y pymes, tras la petición verbal del socialista Rafael Rodríguez Villarino para revisar su legalidad. "O principal sector dos autónomos é o comercio e entendemos que, neste momento de crise sanitaria e económica, o que precisamos son axudas", señaló Gómez. 

Baltar, que a lo largo de la semana se recibió en el Pazo Provincial a la presidenta de la Confederación de Empresarios de Ourense y al presidente de los autónomos, Marisol Nóvoa y David Martínez, calificó como "inconsciente" la actitud de Villarino: "Pon en risco as axudas económicas para os autónomos e as pemes, das que se tramitaron preto de 3.500, nunha estratexia anti-Ourense que ten por obxectivo espallar un virus maligno na economía de miles de familias ourensás", afirmó el presidente de la Diputación.

Las dudas generadas sobre subvenciones para los autónomos y pymes en los municipios de la provincia con menos de 20.000 habitantes tienen en vilo al comercio: "Non é o momento oportuno , nesta situación o que toca é unirse, loitar xuntos e facer un frente común na defensa dos autónomos, no meu caso dos comerciantes", comentó Gómez. 

Baltar denuncia el riesgo de devolución de 3.500 ayudas ya tramitadas por la actuación de Villarino

El sector atraviesa un periodo de reactivación que necesita  "apoio das administracións" para superar esta crisis, mientras planea sobre ellos una posible devolución de las aportaciones de la Diputción: "Ca tesitura económica na que nos encontramos, o impacto negativo sobre o comercio e as pequenas axudas que xa chegaron aos petos dalgúns comerciantes, que as teñan que devolver parecéme algo fóra de todo pronóstico", indicó Gómez.

En la reunión que mantuvo con Baltar, este le manifestó la intención de luchar por las ayudas: "Chegaremos ata onde sexa necesario para seguir defendendo os dereitos dos beneficiarios, cos que a Deputación tenta cooperar para botarlles unha man e facerlles menos doloroso o tránsito á nova normalidade", recalcó el presidente. Gómez, como representante de los comerciantes, manifestó su apoyo a la administración "que colabora coa nosa dinamización", algo que destaca como "moi necesario" ante la situación actual.

Autónomos, comercio y empresa se posicionan a favor de estas subvenciones, lo que refuerza su defensa por parte de la Diputación: "É un ataque á nosa economía que quedará para sempre na historia de Ourense, pois a provincia é a única de España na que un político -Villarino- sexa lembrado como a persoa que atacou os dereitos dos autónomos e das pemes", destacó Baltar.