Formoso presenta en Ourense su decálogo para “sumar e avanzar”

El candidato criticó la situación del PSOE en la ciudad “cunha xestora que dura xa dous anos”

Valentín González Formoso, candidato a la secretaría general del PSdeG, esbozó este miércoles, en sus encuentro con la militancia de Ourense y Bande, las líneas maestras de su programa. Se trata de diez propuestas “para sumar e avanzar” que centrarán su campaña durante los diez días que restan hasta las primarias socialistas, que se celebrarán el próximo 30 de octubre.

Entre las medidas, Formoso destacó el compromiso de que los procesos de primarias se celebren “con tempo suficiente para que calquera compañeiro poida presentar as súas propostas e alternativas, facilitando a participación de calquera militante”. En este sentido, Formoso destacó que “non é asumible a situación actual que se vive na cidade, cunha xestora que que era para 90 días e permanece xa dous anos”, recalcando la importancia de que “a militancia poida decidir”.

El candidato a la secretaría general de los socialistas subrayó que “este conxunto de medidas incide na mellora da participación, a reconexión coa sociedade, o emprego e a industria como eixos prioritarios a aposta pola igualdade, a recuperación do talento e a defensa dos intereses de Galicia”. Entre estas, destacan la convocatoria de una conferencia anual para la elaboración de propuestas que “permitirá poñer o talento da militancia a disposición do país”.

González Formoso también apuesta por la elaboración de un “Plan de revitalización y fortalecimiento del PSdeG”, con el objetivo de “impulsar o crecemento do número de militantes nas agrupacións socialistas”. Además, pretende poner en marcha una “Coordinadora Nacional de Organización”, reforzar los equipos de apoyo jurídico y urbanístico y la creación “de polo menos 10 grupos sectoriais de traballo nos que participarán militantes, simpatizantes e profesionais para elaborar propostas en distintas áreas”.

Por último, el candidato incidió en que uno de sus principales objetivos es “conseguir que volva todo o talento de miles de mozas e mozos que tiveron que emigrar na busca de oportunidades laborais”, por lo que prometió elaborar un “Plan de retorno do talento galego”.

Te puede interesar